Alfa Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei Bestilte ny kjøler til p4 min, ordrebekreftelse på mail kl.13,08. Ny mail kl.13,24 med sproringsnummer !!!!! Sendes i dag. Dette kaller jeg service !!!! De får ++++++ i min karakterbok har aldri opplevd maken. :smile: :smile: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 jeg bestile X-DREAM kjøleviften: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet415.htm Og fikk svar med en gang :smile: Utrolig bra service Lenke til kommentar
cool59 Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hei Har samme inntrykk som dere. Meget ryddig kundebehandling, og kjøleren jeg bestilte lå i postkassa mi dagen etter bestillingen :smile: Gas Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 har vært der på deres nye lokaler og hils på folket =) hyggelige folk det. men husk at vis du bestiller på en dag de har lite å gjøre så for du den fort... hadde du kanskje bestilt dagen etter hvor de hadde litt mer og gjøre ville de sikkert ikke klart å sende pakken den dagen og hadde de ekstremt mye akkurat der kanskje ikke neste dag eller. Da ville du gitt de anderledes karakter =) mener fortsatt at man ikke kan si hvordan kundeservice osv et bedrift har før man har handlet oss dem en god stund så man får en jevnt over inntrykk.. men altså. er bare fornøyd med 3dfxcool jeg =) men bare ville presisere det Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg og må skryte litt av hvor raske de var når jeg bestilte av dem. Det var 2år siden, så det betyr vel at de har vært god over tid. Greit å vite for fremtidige kunder også. Nå skryter vi som har opplevd kun positive ting fra 3dfxcool, men som i alle saker hva angår selger-kunde forhold så er det som oftest de som IKKE er fornøyd som forkynner sin mening... så ikke bli overrasket om 3dfxcool har vært uheldig et par ganger også! DrErling Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Pm-data.no Jeg sender mail til han klokken 1400 på en søndag, og tre minutter senere svarer han. Det er også bra service. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 JohnDoe........du fra haugesund & omegn eller noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå