haavard_pr Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei Har en hp za2000 som jeg har problemer med. Den bråker usansynlig mye for det første, men det værste er at den slår seg av 4 ganger om dagen mens jeg bruker den, helt uten videre. Hva kan dette komme av? Takker for svar mvh Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Akkuratt det samme skjedde med pappa sin nx8220..... På han sin PC måtte de bytte hket.... Garanti sak! Lenke til kommentar
haavard_pr Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Akkuratt det samme skjedde med pappa sin nx8220..... På han sin PC måtte de bytte hket.... Garanti sak! 8075747[/snapback] funker bra hvis jeg har halve pcen utfor bordet, tror den blir for varm, prob er at jeg ikke kan levere pcen inn til hp da det tar evigheter å få den fikset, trenger den hver dag. Kunne fikses hos f.eks. private reperatører for rundt 1000 kr, men man har jo ingen garanti på at det funker Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg trodde også det var en lett sak å fikse men var visst ikke det, måtte bytte hovedkort Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) ups feilpostet XD Endret 4. mars 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har det kommet gradvis? Isåfall kan det dreie seg om at det har samlet seg mye støv i den\evt at en av viftene har tatt kvelden. Ville prøvd å fjerne støv fra den og så sende den inn om det ikke hjelper. Lenke til kommentar
haavard_pr Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Har det kommet gradvis? Isåfall kan det dreie seg om at det har samlet seg mye støv i den\evt at en av viftene har tatt kvelden. Ville prøvd å fjerne støv fra den og så sende den inn om det ikke hjelper. 8076174[/snapback] er det bare å skru opp selv? er jo x antall skruer nei er blitt verre med tiden Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ikke skru opp om du ikke vet hva du gjør. Du kan evt prøve å støvsuge forsiktig i vifteåpningene når pcen er avskrudd\batteriet tatt ut med en liten støvsuger. Om du vet hvor du kan skru og har litt peiling så kan du jo f.eks skru opp luka til cpu om det går på den modellen, godt mulig det ligger endel støv der. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du kan jo ringe å høre med de du har kjøpt PCen fra... Pappa fikk et raskt svar om at HKet var ødelagt.... Lenke til kommentar
haavard_pr Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Du kan jo ringe å høre med de du har kjøpt PCen fra... Pappa fikk et raskt svar om at HKet var ødelagt.... 8076384[/snapback] snakket med dem, og de sa jeg burde levere den inn på INFOCARE i Oslo, er garanti sak så blir gratis.. Høres greit ut, problemet er at jeg er uten pc i minst 2 uker, sist tok det 4.... Kan man leie en pc noe sted eller? Trenger til skolen, og 4 uker blir litt lenge. Dem har ikke utlån.. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du kan jo ringe å høre med de du har kjøpt PCen fra... Pappa fikk et raskt svar om at HKet var ødelagt.... 8076384[/snapback] snakket med dem, og de sa jeg burde levere den inn på INFOCARE i Oslo, er garanti sak så blir gratis.. Høres greit ut, problemet er at jeg er uten pc i minst 2 uker, sist tok det 4.... Kan man leie en pc noe sted eller? Trenger til skolen, og 4 uker blir litt lenge. Dem har ikke utlån.. 8086588[/snapback] Før du leverer inn maskinen til InfoCare, ta kontakt med HP support på 81562070 og få dem til å booke inn service. Da er du sikker på at det ikke blir noe krøll med behandlingen hos InfoCare. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis en reparasjon tar mer enn 1 uke har du rett på en låne-pc hvis ikke dette medfører en stor ulempe for butikken. (Rett meg hvis noe av det er feil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå