Gå til innhold

(Fått svar)Sponsorer til cs server?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Send en mail til de forskjellige serverleverandørene hvor du forklarer hvorfor de bør sponse dere.

Forklar hva de tjener på det. Med mindre de får god reklame, og flere kunder, så er det liten sjangs for at de gidder å sponse dere.

Men, som sagt, send en seriøs, velskrevet mail til noen serverleverandører som du vet at sponser folk, så kanskje noen er interesserte.

Lenke til kommentar

Det er vel som oftest de som leverer warservere som leverer ventriloservere, så du kan jo spørre de om det også.

Hjemmesider, der tror jeg du bare må høre litt rundt.

Hvis du ser at en klan for eksempel har en fin hjemmeside, så kan du jo spørre hvem som laget den for de.

Lenke til kommentar

Har du noen tips til hvordan å gjøre disse tingene?

og har du noen tips til hvordan vi kan gjøre websiden vår bedre?

EDIT: umm en just oppstarta clan(17 februar tror jeg) fikk sponsing av en warserver fra norgaming så tror ikke det har så mye å si.

Endret av jadaaaaa
Lenke til kommentar

Hmm kikket innom siden igjen å de virker som om de ikke har en sponsor til server lenger :S, bare sponsing av vt server, men de hadde hvertfall sponsing(permanent ellr hva d heter, ikke bare 24 timers tror jeg...)

Lenke til kommentar

Er dere ny starta klan kan det være lurt å få først en full lineup som skal stille opp.

Så spiller dere en god del klan kamper, trener mye. Spill så mange Cuper/Ligaer som mulig (for å bli mere kjent). Da dere kommer opp på et høyt spille nivå kan dere høre rundt om litt sponsing. Dere bør først og fremst få en sikkelig webside, kanskje en manager som styrer litt med sponsing.

Lykke til ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...