jadaaaaa Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hvordan kan man skaffe seg sponsor? Er det noen spesielle sider hvor det er mange som sponser som man kan f.eks sende søknadsskjema om å bli sponset å sånt?? Endret 6. mars 2007 av jadaaaaa Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Send en mail til de forskjellige serverleverandørene hvor du forklarer hvorfor de bør sponse dere. Forklar hva de tjener på det. Med mindre de får god reklame, og flere kunder, så er det liten sjangs for at de gidder å sponse dere. Men, som sagt, send en seriøs, velskrevet mail til noen serverleverandører som du vet at sponser folk, så kanskje noen er interesserte. Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 tror jeg gjør det Noen andre enn bare serverleverandører? generelt: webside,vt server osv sånne ting som er greit å ha til klaner. Takk for tipset forresten Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er vel som oftest de som leverer warservere som leverer ventriloservere, så du kan jo spørre de om det også. Hjemmesider, der tror jeg du bare må høre litt rundt. Hvis du ser at en klan for eksempel har en fin hjemmeside, så kan du jo spørre hvem som laget den for de. Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ja, har sendt mail til gameserver og fastname(webside og webhotell leverandører) Takk igjen for din hjelp EDIT: mente selvsagt takk igjen for hjelpen din Endret 4. mars 2007 av jadaaaaa Lenke til kommentar
neadii Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva heter klanen din? Irc-channel? Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) den er ikke mye jobbet på enda, men her er en link til hjemmesida(freewebs.....skal finne noe annet etterhvert) Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kingofgotti/ EDIT: den heter Gotti-United meg og en venn som begynte litt i forgårs Endret 4. mars 2007 av jadaaaaa Lenke til kommentar
neadii Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tviler på at dere egentlig får spons. 1. Fordi dere er nyoppstarta. 2. Derfor har dere ingenting å visefram. 3. Dere har tydligvis ikke Irc-channel. 4. Ingen har hørt om dere, enda i vært fall. Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Har du noen tips til hvordan å gjøre disse tingene? og har du noen tips til hvordan vi kan gjøre websiden vår bedre? EDIT: umm en just oppstarta clan(17 februar tror jeg) fikk sponsing av en warserver fra norgaming så tror ikke det har så mye å si. Endret 5. mars 2007 av jadaaaaa Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Full sponsing med fast ip og greier? Eller bare sånn 24 timers server? Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm kikket innom siden igjen å de virker som om de ikke har en sponsor til server lenger :S, bare sponsing av vt server, men de hadde hvertfall sponsing(permanent ellr hva d heter, ikke bare 24 timers tror jeg...) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er dere ny starta klan kan det være lurt å få først en full lineup som skal stille opp. Så spiller dere en god del klan kamper, trener mye. Spill så mange Cuper/Ligaer som mulig (for å bli mere kjent). Da dere kommer opp på et høyt spille nivå kan dere høre rundt om litt sponsing. Dere bør først og fremst få en sikkelig webside, kanskje en manager som styrer litt med sponsing. Lykke til ! Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 hehe takk det trengs. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå