leedsunited Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Sakset fra gamer.no's omtale av Sid Meier's Pirates: "Hele spillet er lagt opp til at det kan spilles ut fra det numeriske tastaturet. Selv om det er tilfeller hvor de ikke rekker til kan du i hovedsak tilbringe spilletiden slik. Kontrollene er lagt opp på en naturlig måte, og det er hele tiden et grensesnitt som viser med store tegn og bokstaver hva de forskjellige knappene gjør." Betyr dette at det vil funke dårlig på en bærbar PC uten numerisk tastatur? Og er det mulig å endre på knappene som brukes? Edit: Kan noen flytte denne til "Spørsmål og svar - PC"? Endret 4. mars 2007 av leedsunited
-sparks- Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 det var ganske vanskelig på bærbaren min ivertfall, det spillet var hovedgrunnen til at jeg kjøpte ett usb-tastatur i tillegg.
Shivan Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg endte opp med å måtte bruke musa til å klikke på det numeriske tastaturet 'on-screen'. Ikke så veldig effektivt ved dansinga kan jeg hvertfall si.
leedsunited Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Asj, tåpelig å lage det slik når man vet at såpass mange spiller på bærbar PC. Er det heller ingen mulighet til å endre på kontrolloppsettet?
ptta Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Unnskyld at jeg poster bare for å pirke på skrivefeil, noe dette innlegget sikkert innholder, men det står Sid Peier's pirates i tittelen, den var veldig grov.
RoverS90 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Du kan jo bare koble til et annet tastatur eller noe?
leedsunited Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Du kan jo bare koble til et annet tastatur eller noe? 8084312[/snapback] Jo, men det er litt stress å ha med på hytta osv. Ingen som vet om det går an å endre på kontrolloppsettet?
aspic Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Eg har ein slik liggjande uopna oppe på rommet, om det er heilt krise altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå