djman Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei alle sammen! Jeg lurer bare på om det er noen som husker denne geniale tv serien? Og er det eventuellt noen som vet hvor man kan få tak i et lydklipp der han gutten sier: Rädda joppe, død eller levande! Eller om noen som vet hvor man kan skaffe en episode slik at jeg kan klippe ut den setningen. Har lett overalt, og vender meg derfor til dere i håp om at det finnes flere fans av serien! Mvh djman Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du kan kanskje få det hos Nrk, men det koster skjorten. Prøv med epost. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har et fjernt minne av det sitatet der, noen som vet hva den heter og når den gikk? Lenke til kommentar
djman Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Har et fjernt minne av det sitatet der, noen som vet hva den heter og når den gikk? 8077105[/snapback] Serien er laget på 80 tallet og heter vel Rädda Joppe så vidt jeg vet. Eller bare Joppe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Husker jeg hatet denne serien som liten. Den var bare deprimerende. Dessuten var Joppe et veldig stygt kosedyr. La Joppe dø! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Bare orden "Rädda Joppe, død eller levande" bringer masse barndomsminner til overflaten hos undertegnede... Hadde vært gøy å sett dette igjen! Edit: Husker med skrekk den episoden med heisen Endret 5. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg husker at hver gang den serien gikk på barnetv ble jeg sint Hatet den sytepaven av en unge.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bare orden "Rädda Joppe, død eller levande" bringer masse barndomsminner til overflaten hos undertegnede... Hadde vært gøy å sett dette igjen! Edit: Husker med skrekk den episoden med heisen 8080866[/snapback] Episoden med heisen var den første som slo meg også. Husker jeg så det på Barne TV eller et Morgenprogram for barn da jeg var mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå