Jonas Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei Først og fremst, Link. Sett bortifra den ikke-eksisterende logoen, hvordan tar siden seg ut? Hva kan gjøres bedre? Takker på forhånd. - Jonas Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Likte hvor enkel siden var. Muligens noe mørk da. Og den text-boblen var litt simpel. Ellers: Mulig du får litt "legal" pes for de bildene? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Den snakke-boblen som kom over donkey Kong var slitsom.. Prøv å la den være der hele tiden, og la det stå tekst der, men bytt den ut med mousover hvis du skjønner.. Edit: boblen var slitsom fordi den dukket opp og forsvandt hele tiden... Endret 4. mars 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Enig i at snakkeboblen kunne vært der hele tiden. Synes at den ble litt smal, sponsorlinkene var veldig malplassert. Du skriver at siden er beskyttet av lov om opphavsrett. Har du tillatelse(hvis Nintendo figurene er beskyttet) til å bruke Nintendo figurene? Ørjan.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Likte siden veldig godt jeg. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fin den, men bobla var irriterende.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Du skriver at siden er beskyttet av lov om opphavsrett. Har du tillatelse(hvis Nintendo figurene er beskyttet) til å bruke Nintendo figurene? Niks, det har jeg ikke. Det står der kun for at noe må stå der. Hva som skal stå der til syvende og sist er ikke opp til meg. Endret 5. mars 2007 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå