Sevenord Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 tror jeg har spurt om dette før :smile: Men er det virkelig bare 12,5 som er max? Kan man ikke bruke "blyantrixet" på noen a broene for å oppnå høyere? Har en duron 1,1 og Asus A7V hk Håper noen har en webside å vise til, da jeg ikke har funnet noe selv.. :sad: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 er ikke sikker... men tror ikke den går lengre faktisk.. jeg kjører 12above på mitt Abit KT7 hovedkort, og da blir multiplier 12.5. Du får heller kjøre litt høyere FSB da vettu.. hvis det er mulig da, er ikke kjent med ditt hovedkort. Hvis det kjører 133Mhz FSB så kan du jo klokke høyere. Du kan ikke, som jeg vet om, bruke blyant trikset for å oppnå høyere multiplier enn 12.5. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 mitt superhovedkort støtter ikke 133(266) mhz fsb :sad: Men i manualen til hovedkortet står det at : (oversikt over jumperinnstillinger) 6,5x(13x/2) 12,5x(25x/1) osv... Virker som om det er to forskjellige multiplikator innstillinger på jumperne....men hvordan bytter man eventuellt mellom de to? Tror jeg er ganske langt på jordet nå :smile: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Duron 1,1 har morgan-kjerne og har dermed 13x og 14x multiplikator. (De brukes i Duron 1300 og 1400) Men det kan være litt knotete å få frem disse. Jeg tror man må sette en strek på en av broene for å få frem multiplikatorer over 12,5x. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 er det noen som vet sikkert og som har en webside å vise til? Tror at det er fsbèn som setter grense på mhz`n, derfor skulle jeg gjerne fått høyere multiplier :smile: Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 du har skj0nnt att det er hovedkortet og ikke cpu'en som er grunnen till multipilern vel? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå