No-Topline Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg lurer på folks meninger om Topline som webshop og som vanlig buttik Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 de virker hyggelige i butikken Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Bare positive erfaringer med web-shopen deres. Har bare handlet der en gang, men da kom varen raskt frem! :smile: Lenke til kommentar
Jon Are Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Kjøpte Daytona GeForce3 Ti200-kortet på tilbud. Fikk postoppkravet en uke etter. -Ikke dårlig i juletida. Sendte også et spørsmål pr. mail og fikk raskt svar per telefon. Kjører forøvrig Detonator 23.11 i kombinasjon med VIA KT266A (EPoX EP-8KHA+) under W2K uten problemer. -Jon Are Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Fikk også daytona geforce 3 veldig kjapt. De ringte meg over telefon og budbil kom den dagen den ble lovt. Jeg gir topline + Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Topline løy meg midt i tryne og sa at Daytona kortet jeg hadde bestilt ble sendt på mandag, men ble i virkligheten sendt i går, fredag... "jada, du får det før jul, ingen problem..." HA HA HA Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg betalte daytona kortet mitt på forskudd så jeg skulle få det før jul, og dem skulle sende det som a post. Dvs jeg skal få det over natta. Men ack jeg har ikke sett noe til det ennå. Får da bare vente og se når det kommer ! (Det er jo sikkert bare juleposten som ødelegger) Men de virker som en hyggelig butikk i alle fall. [ Denne Melding var redigert av: PulZ på 2001-12-22 13:01 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå