kybstud Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er litt gøy at vatikanet har gjemt bort de siste mosebøkene. De som inneholder diverse ritualmagi og greier. Du mener at noe er VERRE enn det som allerede står der? Jeg mener det er ganske godt belegg for at bibelen har endret seg særlig, de har jo funnet ganske tidlige bibler. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er litt gøy at vatikanet har gjemt bort de siste mosebøkene. De som inneholder diverse ritualmagi og greier. Du mener at noe er VERRE enn det som allerede står der? Jeg mener det er ganske godt belegg for at bibelen har endret seg særlig, de har jo funnet ganske tidlige bibler. Jada, det har de sikkert. Både endret og utelatt det som ikke er mainstream.... Gleder meg til den dagen de åpner biblioteket til vatikanet jeg, for jeg mistenker dem gruelig for å ha gjemt unna mye der som går rett i mot hva de tror på, deriblandt en masse bevis for at kristendommen er en av verdens største og best gjennomførte bløffer..... Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Nei, ikke roten til ALT ondt. Endret 21. april 2009 av thai-mat Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Religion er destruktivt ihvertfall... Ihvertfall kristendom, som jo i bunn og grunn er en dommedags sekt som, satt på spissen, ikke ser nødvendigheten med å gjøre noe med miljø eller forurensning, for de mener det ikke er lenge til jesus kommer og redder dem og er ikke dette destruktivt så vet ikke jeg.... ALLE vil til himmelen, men ingen vil dø og da får du en slags snikende destruktiv holdning, alt etter hver sterkt du tror på dette... Men at du trenger relgion for å gjennomføre mye av det onde er jeg ikke i tvil om! Det er mye faanskap og lidelse skjedd i "guds" navn, det er hevet over enhver tvil. Så kan de kristne sitte der og påstå at de som utførte dette ikke er kristne til de blir blå i ansiktet. JEG stoler ihvertfall ikke hundre prosent på en religiøs ene og alene fodi jeg rett og slett ikke er helt sikker på hva annet vissvass vedkommende kan få seg til å tro på. Overtro følger lett overtro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå