Gå til innhold

Billig kabinett til P5B-V

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Oppgraderte følgenede deler på pcen min sist uke.

HK- P5B-V

Cpu - Cooler master 500W green power

+ E6600 c2d,2gb ram (ubetydelig her..)

Da jeg skulle sette hk ned i kabinettet passet det selvfølgelig ikke.. :(

Trodde størrelsen skulle være den samme begge er atx.. men det nye er da større..Atx 12 in x 9.6 in (30.5 cm x 24.4 cm =

Trenger med andre ord nytt kabinett,da det ikke ser så fint å ha delene løst sllk som jeg har de nå..(liggende ved siden av kabinettet)

Så kan noen anbefale noe billig kabinett uten strømførsyning til meg ? Gidder ikke betale for strømforsyning engang til da jeg nettopp kjøpte det jeg har for 800-900 kr..

Kabinettet må være billig,hvordan det ser ut har ikke så mye å si.Trenger plass til hk,strøm,3-4 hdd,1-2 dvd rom..

Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår godt hva du mener og er helt enig. Men nå er det bare sånn at alle pengene jeg hadde tenk å bruke på nye deler er brukt opp alt.Hadde jo regnet med at det gamle kabinettet skulle passe.. Er kanskje helt grønn,men ser ikke helt vitsen i å bruke så mye penger på en "kasse".. Ser de selger billige kabinett inkl psu for 300 kr på div nettbutikker.. Vet ikke om de hadde passet mitt hk og mine behov..Og hvordan kvaliteten er her er ikke godt å si.. Men trenger de å tåle all verden når det bare skal stå i ro under en benk uansett ?

Lenke til kommentar

hvis du ikke bryr deg om bråk og og at det fine nye utstyret ditt holder høyere temp enn det må pg. et billig dritt-kabinett så er 300kr kabinett noe for deg.

hvis du vil ha stille 100% aliminiumskabinett som holder hw så kjølig som mulig gå for Lian Li, lover deg at du ikke kommer til å angre !

Er ikke noe morsomt å dra på noe som veier 16kg og har alle deler i plast og "vi sparer penger" matrialer! dessuten så er dessuten så er 800kr for LianLi ikke en dritt ;)

Lenke til kommentar
ok da,så kanskje jeg kjøper det likevel da.. :p Skal tenke over det.Er fortsatt 2 uker til jeg får lønn....

8079482[/snapback]

Hehe.. du får ha lykke til vidre :) kabinettet blir de sikkert ikke utsolgt for på 2uker så du er vell ganske sikret :p

herlig å bruke lønna si på noe sånn :love: komme hjem å se pcen stå der å vente på deg også titter du bort på den å tenker: for noe fantastisk å bruke penger på xD

Lenke til kommentar

Yes :D da blir det nok det. Herlig å bruke penger på data utstyr. Brukte 1000 sist lønn,6000 denne lønningen og skal bruke litt på skjermkort,ny dvd brenner og en til hard disk neste lønning..

Lenke til kommentar

hadde vært kult å få kabinett gratis,men det er nok dyrere å reise til oslo og hente det enn å bestille nytt.. Du kan ikke levere det heller ? :p

Funker jo fint uten kabinett og men pcen er jo ikke særlig beskyttet nå da.. :p

post-122156-1173381239_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...