Speedbug Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ble litt sjokkert over den lave prisen på 2GB minnekort fra SanDisk altså. Sjekk her: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...09;c:36126;r:pg Det funker vel greit til de aller fleste mobiltelefoner? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tviler på at den funker greit til de aller fleste mobiler, ettersom det er et mindretall som støtter microSD. Sjekk hva telefonen din støtter først Lenke til kommentar
snarius Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Sandisk er kjend for bra kvalitet på minnekorta sine, så eg vil tru det funkar bra på mobiltelefonar med MicroSD-slot og som støttar 2GB. EDIT: MicroSD er vel den mest brukte minnekortstandarden i mobiltelefonar, så eg vil nok påstå eit FLEIRTAL støttar MicroSD. Les t.d. HER Endret 4. mars 2007 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Speedbug Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hehe, ja, jeg vet jo at microSD såklart ikke passer inn i miniSD slot f.eks, men at dette microSD kortet er kompatibelt med alle microSD mobiltelefoner tenkte jeg på. Er det noe som er dårlig med det (hastighet eller lignende), siden det er så billig? Endret 4. mars 2007 av Speedbug Lenke til kommentar
error6 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg skal ha et 2 GB microSD til min mobil. SanDisk har jo en syk pris nå. Jeg vil ha et minnekort som er raskt (rask write/read speed) og ikke skaper tregheter, samt god kvalitet. Komplett.no anbefalte meg Corsair sitt til 445 kr. Noen som vet hvilket som er raskest eller har erfaringer med noen av disse (eller andre)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå