Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Patching problem med Company of Heroes...

Anbefalte innlegg

La inn CoH nå for en times tid siden og det gikk jo som det skulle uten problemer...

Lastet ned de to patchene som har kommet (EN_100_140_Patch og EN_140_150_Patch)

Når jeg starter innstallasjonen av den første så får jeg denne feilmeldingen som jeg ikke skjønner noe av for å si det sånn. Jeg har jo nettopp innstallert det for første gangen og ikke rørt en fil...

Noen som har vært borti det samme og har en løsning?

Edit: Skal jo sies at spillet virker uten patchene også, så det er jo ingen kjempeproblemer ennå som jeg har merket. Men det kan jo hende at det dukker opp noen bugs som kanskje har blitt fikset i patchene :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du kjøpt eller lastet ned fra nettet? Vær ærlig nå.

Har du lastet den ned så kom den nok med en ferdig modifisert exe fil. Så da må du få tak i en original exe fil.

Har du en kjøpt versjon foreslår jeg at du avinstallerer spillet og installerer på nytt....

Lenke til kommentar
Har du kjøpt eller lastet ned fra nettet? Vær ærlig nå.

8085810[/snapback]

Ta en titt på linken i signaturen min hvor det står DVD Profiler så vil du få svar på om jeg piratkopierer eller ikke... ;)

Det er avinnstallert og innstallert på nytt 3 ganger alltid med samme resultat, den feilmeldingen over. Men som sagt det funker jo fint når jeg spiller, har det bare som vane å legge inn patcher etter som de kommer...

Lenke til kommentar

Leste litt på forumene til Relicnews og fant en kar som hadde samme problemet; han løste det ved å sette størrelsen på sidevekslingsfilen til 0 MB. Du kan gjøre det ved å gå på egenskaper på Min Datamaskin, deretter Avansert-tab'en, Instillinger i Ytelse-rammen, så til Avansert-tab'en igjen og Endre i Virtuelt minne-rammen.

Vet ikke om å sette både startstørrelse og maks til 0 vil ha samme effekten som å skru av sidevekslingsfilen totalt. Du får prøve deg frem.

Originaltråden her: http://forums.relicnews.com/showthread.php?p=2001581

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...