vIks Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Heisann Er ikke så god på og sette i sammen pcer. Så jeg lurte på om noen av dere der ute kan hjelpe eventuellt sette i hop en spille pc til meg imellom 16 og 20 Tusen kroner? Takker på forhånd Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Edit: Glemte en del vesentlige ting Endret 4. mars 2007 av iver.no Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Intel gir mye mer proessor for pengende nå om dagen, en C2D E6600 knuser den prosessoren lett. Han trenger jo ikke så innmari mange harddisker heller, tror også jeg ville gått for en MIST 500w om det er en 500w han skal ha, hovedkortet ville jeg sagt et Asus P5B-E PLus om du skal klokke og evt. et P5N om du ikke skal klokke. I et så dyrt oppsett burde du klare å få med 8800GTX som koster under 4000 kr på masterit nå. Og hva skal han emd to dvd-brennere og ingen ram? Var ikke et godt opsett det der altså, for den prisen kan du få noe mye bedre. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kanskje den kombien?la med en falrt skjerm også så blir det akkurat mellom 16 og 20 k Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei! Om pcen ikke skal overklokkes så er DDR2-800 CL5 mer enn godt nok. Da kan også AMD X2 5400+ vurdéres. Et så dyrt hovedkort er ikke nødvendig til "vanlig bruk", men kan være en fordel til overklokking. Jeg ville nok hatt en skjerm med støtte oppløsning, spesielt med så kraftig maskinvare. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 naise saker, hadde jeg hatt tålmodigheten så skulle jeg spart opp til det budsjettet jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå