clario Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Lurer på om noen vet om et program der jeg kan sitte på mac`en min å streame musikk fra f.eks iTunes til Wii ? Ser for meg et program som streamer musikk gjennom http slik at jeg kan få det gjennom Opera på Wii`en Har allerde Wii Transfer, men jeg vil ha det slik at jeg kan sitte på maskinen å styre musikken. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det eneste jeg kan tenke meg er å lage en radio i last.fm og høre på radioen på Wii'en. Lenke til kommentar
clario Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Vet at det går ann i Windows med et program som heter Orb, men har ikke funnet noe tilsvarende for OS X. Skal teste ut Last.fm Endret 4. mars 2007 av clario Lenke til kommentar
clario Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Prøvde ut last.fm, og det var ikke akkurat sann jeg hadde tenkt meg ut. Ser for meg at jeg kan sitte å streame musikken dirkete fra maskinen til Wiien, ikke lage en radiostasjon som spiller masse random musikk jeg har spilt tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå