Straydog Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har planer om å gå til anskaffelse av det grafikkortet: Aopen VGA-Card Geforce 4 TI4200 128MB AGP TV-Out V-In DVI Retail. Er det noen som har positive erfaringer fra kortet? eller burde jeg velge et annet et? Og er det utstyrt med composite? Var bare noe jeg hørte, men under spesifikasjonene står det kun Svhs Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har dette kortet, det har Video in/ut i svhs/rca i en og samme kontakt, ja. Følger med en forgrening ut til de forskjellige kontaktene. Har sett gode overklokkingsresultater med dette kortet i diverse tester, men mitt eksemplar er ikke mye å skryte av på dette området, får artifacts nesten med en gang. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Vil det si at kortet er dårlig?? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Nei, ikke hvis du har tenkt å kjøre det på vanlig hastighet.. Mistenker dessuten at det er mitt eksemplar som skiller seg negativt ut ettersom jeg som sagt har lest om gode overklokkingsresultater med dette kortet.. [ Denne Melding var redigert av: Qrt_ på 2002-12-09 15:05 ] Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har også dette kortet, og synes de fungerer helt finfint for meg. Akkurat nå så sitter jeg på en AMD 800Mhz, så det er ikke så mye ytelse å hente her i forhold til mitt tidligere Gf2. Men så hører ikke dette skjermkortet hjemme i denne maskinen heller da :smile: Venter på RAM-brikker og noen vifter så jeg endelig kan starte mitt nye skrot. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Kortet er testet her. Den største ulempen med kortet (vi testet) var støynivået på kjøleløsningen. Dessuten fulgte det ikke med DVI->CRT adapter. Kortet har både s-video og composite-tilkopling for TV-ut/video-inn. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 16:30, skrev Howard:Kortet er testet her.Den største ulempen med kortet (vi testet) var støynivået på kjøleløsningen. Dessuten fulgte det ikke med DVI->CRT adapter.Kortet har både s-video og composite-tilkopling for TV-ut/video-inn. Hmmm...Det var rart. Jeg fikk med DVI til CRT adapter. Det sto til og med på forsiden av esken. Men hw.no skremte kanskje Aopen til å legge med et adapter Btw jeg kjøpte Aopen-kortet hos Psdata (de eneste som har det?) Lenke til kommentar
Howard Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 16:43, skrev SysError:Hmmm...Det var rart. Jeg fikk med DVI til CRT adapter. Det sto til og med på forsiden av esken. Men hw.no skremte kanskje Aopen til å legge med et adapter Hehe, spørs nok det ja. Vi gav iallfall KLAR beskjed til AOpen om at vi savnet DVI->CRT :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå