mesha Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har nettop satt sammen en ny pc: Hiper 530 W Gainward Geforce 7600gs Core 2 Duo e6600 Corsair 2gb ram Asus P5n-e SLI Cooler Master Centurion 534 Pcen fungerer perfekt. Kjører mange fine spill på full grafikk som for eks FEAR og HL2. Men det som irreterer meg er av alle ting MSN. Når jeg skriver så stopper det opp, så venter jeg i ca 2-3 sekunder så kommer det jeg skrev opp. Jeg har lastet ned MSN fra msn.com. Noen så vet hva som er gale her?MSN burde ikke henge seg opp!!!! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 hmmm... rart problem! men siden dette gjelder msn messenger.. har du prøvd om det samme skjer med windows messenger eller har du i det hele tatt kontakta microsoft? prøv og se... hvis det funker så send meg en pm Lenke til kommentar
Hotdog-of-S Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 hmm prøv med en eldre msn version Lenke til kommentar
mesha Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 det funker med eldre versjon men det gidder jeg ikke å ha Lenke til kommentar
Hotdog-of-S Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 gidd a... er jo ikke noe stress det da Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 har faktisk instalert den gamle nå...funke fint Lenke til kommentar
Mr.Webb Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 For alt jeg vet har du kanskje installert en beta versjon med bugs... Last ned: http://get.live.com/messenger/overview Mer info: http://www.win-xp.no/index.php?name=News&f...rder=0&sid=1580 Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 hmmm...hvis du har lest skikkelig så står det at jeg har lastet ned fra msn.com Lenke til kommentar
Mr.Webb Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ja, men det kan fortsatt være en bug i versjonen du lastet ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå