uro Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hei alle sammen. Sitter og titter på case mods og fant en mod som jeg syntes har mye potensiale. Men klarer ikke å finne ut hva metall plate typen heter. Altså hva heter metallet på bildet under? Endret 4. mars 2007 av uro Lenke til kommentar
uro Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Må legge til noe. Hvis ingen vet hva platene heter, men hvor man kan få kjøpet det så hadde jeg vært glad Og hva man skal spørre om da såklart. Endret 4. mars 2007 av uro Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Aluminium regner jeg med.... Lenke til kommentar
uro Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Aluminium regner jeg med.... 8074734[/snapback] Hmm ok. Men har den spesielle utformingen med rillene noe navn? Aluminium er så mye Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) de utformede rillene er egentlig ment at man skal få bedre grep når man står på... det er jo plater som blir lagt på oljerigger etc. og jeg vet ikke hva de heter nei Endret 4. mars 2007 av Grende Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg lette også etter dette for en stund siden (bare ut av ren nysgjerrighet), husker ikke helt hva jeg kom frem til da, men litt googling tyder på at du kommer langt med "diamond plate". Spør du på den lokale smia etter "stål med diamantmønster" skjønner de garantert hva du mener, men nøyaktig hva fagfolk kaller det husker jeg ikke. Lenke til kommentar
uro Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg lette også etter dette for en stund siden (bare ut av ren nysgjerrighet), husker ikke helt hva jeg kom frem til da, men litt googling tyder på at du kommer langt med "diamond plate". Spør du på den lokale smia etter "stål med diamantmønster" skjønner de garantert hva du mener, men nøyaktig hva fagfolk kaller det husker jeg ikke. 8074787[/snapback] Takker så veldig veldig mye Fant det jeg lette etter nå. Så får printe ut ett bilde og stikke ned til en metall handler i byen i morgen Lenke til kommentar
uro Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Tenkte bare jeg skulle legge til for de som lurer på det i fremtiden så er det engelske fag navnet " Aluminum Diamond Plate". Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Mange av de som jobber med det kaller det for "dørk-plate" eller gulvplate på godt norsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå