BullDozer Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Når jeg skriver inn Hardware.no på webleseren min, så forventer jeg å komme til en hardware-side. Hvis jeg vil på se nyheter om bærbare pc'er, mobiltelefoner eller digitalkameraer, så går jeg på akamera.no, amobil.no eller barbara.no. Kan dere ikke opprette en felles portal for nyheter, istedet for å stappe det inn på hw.no? Jeg ser ikke at nyheten om Athlon 2400+ MP er slått opp på alle andre av deres partner-sider. HW.no for hardware, ikke trådløs sikkerhet, windowsprogrammer, mobiltelefoner, spillreviews og overklokking! [ Denne Melding var redigert av: BullDozer på 2002-12-09 14:17 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det har vært diskutert før hvorvidt det skal være med linker til artikler på søstersidene eller ikke. Siden det er wh.no som var først og som alle er innom skjønner jeg godt at de linker videre herfra, enten det dreier seg direkte om hardware eller ikke. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 hva er problemet ? det er ingen som tvinger deg inn hit ;p Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Enig med Tuna her. Og endel er jo av interresse da, som f.eks den trådløs sikkerhet artikkelen. Sikkert flere enn meg som har WLAN hjemme? Og det er ikke bare på den bærbare. Lenke til kommentar
BullDozer Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 14:36, skrev Ludde:hva er problemet ? det er ingen som tvinger deg inn hit ;p Det er tross alt i "Feedback"-kategorien da.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Alle er jo partnere, da er det jo klart at de driver reklamer for hverandre. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 DEtte har vi tatt opp før. Med samme konklusjon så har vi artikler fra søstersidene for å fylle opp fremsiden. Siden vi ikke har den kapasistet som er ønsket så er det noen ganger lite stoff, da fylles det opp fra søstersidene. Jeg er helt enig i at det hadde vært topp med 5-6 artikler med hw stoff, men med den kapasiteten vi har nå, så er det umulig. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du skriver vel bare for overklokking.no ? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 18:24, skrev LasseAndreK:Du skriver vel bare for overklokking.no ? Nei, har skrevet litt for hw.no også. Men atm er jeg mest moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå