Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Men jeg får trekt ifra momsen på Pappa sitt firma da håper jeg ihvertfall Edit: skrivefeil Endret 4. mars 2007 av Dhack Lenke til kommentar
FoxesWipes Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Så du kjøper den uansett om den koster 13-14000? Lenke til kommentar
FoxesWipes Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Nei, hvis den er så dyr så håper jeg over til hp igjen. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men er temmelig sikker på at det ikke er feilprising.... for du finner ingen HELT LIKE pcer på noen av netshoppene som hadde den med de specsene..... Men jeg er ikke sikker.... skal som sagt ringe imorgen! Lenke til kommentar
FoxesWipes Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Vi får håpe på det beste dhack, i så fall er jeg kjempespent. SKjermkortet er sykt bra og 2 gig ram, 2ghz(ikke core 2 duo, men neste like bra) og 200 gb harddisk. Her kommer jeg. Nå er det slutt på dager med lav oppløsning og dårlige innstillinger. hehe..tok av litt Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har aldri sagt at jeg garantert får PCen til den prisen.... Men må da for F*** være lov å håpe da!! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Mitt svar: åssen kan noe som dette være "feilpriset" hos så mange butikker, tenk før du sier noe. 8075617[/snapback] De bruker garantert samme distributør, og det har skjedd en feil hos distributøren. Denne har sendt ut feil pris, og alle systemene har oppdatert seg automatisk i forhold til distributøren. Ikke verre enn det. Men, kan jo godt være lagersalg også da.. Mange som 'gir bort' pc'er nå når Vista er kommet. Men, 50% avslag skal mye til... Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...risguide&bhcp=1 dette er samme type maskin fra MAMOZ som en av dere har kjøpt men den har svakere prosessor-mindre harddisk-halvparten med ram og koster nesten 6000,- mer....................................................... hint hint! Nå skal jeg gi meg Endret 4. mars 2007 av ken36 Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja men det er ikke DEN PCen vi har bestillt.... Prøv å finn de PCene vi har bestillt med akkuratt samme spesifikasjonene da! 2Gb Ram, 200Gb HD!! De er ikke på NOEN av sidene med tilbudet! Kan godt hende jeg tar feil men må da for F*** være lov å håpe! Lenke til kommentar
FoxesWipes Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Fujitsu siemens amilo xi1546. søk Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Advarsler leveres herved ut til de som fortjener dem, og jeg kommer til å slette innlegg for fote. Hvis folk ikke holder seg på matta kan ytterligere klaps være på tale. Hold dere til tema, og vær høflige! Lenke til kommentar
hwarangdo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Har selv kjøpt en Toshiba tablet til ca halv pris for noen måneder siden(betalte kr 8000 mindre enn veiledende), så jeg vet av egen erfaring at det forekommer tilbud av denne størrelsen fra tid til annen. Endret 4. mars 2007 av hwarangdo Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja! Jeg skal ringe mellom første og andre økt på skolen imorgen! Så går jeg rett inn på forumet her og poster hva jeg fant ut av! Lenke til kommentar
hwarangdo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg taper ihvertfall INGENTING om det tilbudet ikke var reelt uansett!! 8076188[/snapback] Nettopp, godt poeng! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nå har det forsvunnet mange poster her Fint at noen ryddet opp i dette Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Denne tråden stenges og diskusjonen kan fortsette her under forutsetning av at retningslinjene og vanlig høflighet tas hensyn til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg