Meisem Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei! jeg har sett at dette går an gratis, men hvordan gjør man det? Altså: hvordan kan man ha flash menyer som er på Walkman mobilene på Z710i? Bare se her: Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hmm, det samme som ble mulig med K750i når W800i kom ut. Da var det visst bare å flashe K750i med software til W800i. Jeg prøvde det aldri og kjenner ingen som gjorde det, så vet ikke hvor bra/dårlig det gikk. Men det må jo være samme sak her. Hvis du søker rundt i forskjellige forum så finner du nok noen som har gjort det, og da hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
henrikpenrik Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hei! jeg har sett at dette går an gratis, men hvordan gjør man det?Altså: hvordan kan man ha flash menyer som er på Walkman mobilene på Z710i? Sånn: http://www.tech-recipes.com/rx/1803/flashi...710i_to_a_w710i Endret 14. mai 2007 av henrikpenrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå