Bilge^^ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hei! Jeg har altså fått oppgaven å lage et salgsbrev. Den går ut på at jeg skal selge 2 bærbare PC-er, en til enkelt skolebruk, og en litt mer avansert en.. Dokumentet skal lastes opp på fronter om ca 11 timer. Problemet er: Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal lage et skikkelig oppsett på et salgsbrev. Jeg har googlet litt og søkt, men ikke funnet noe som har hjulpet. Jeg vet ikke helt hva som skal være først og sist osv.. Er det noen her som vet hvordan jeg kan skrive et skikkelig godt salgsbrev? Noen tips? eller kanskje noen gode linker? på forhond takk Endret 4. mars 2007 av Bilge^^ Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Kanskje ikke helt det du er ute etter, men dette er et eksempel på tilbudsbrev/salgsbrev vi lærer å skrive på skolen: tilbudsbrev___sport_og_fritid.doc Endret 4. mars 2007 av spirrevipp1 Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Kanskje ikke helt det du er ute etter, men dette er et eksempel på tilbudsbrev/salgsbrev vi lærer å skrive på skolen: tilbudsbrev___sport_og_fritid.doc 8076704[/snapback] Jo, det var noe i den duren jeg tenkte på takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå