nightflyers Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei folkens Jeg har en HP 510D desktop maskin som jeg kjører Vista på og må inn med et nytt skjermkort for å få "glass" osv i Vista. Mitt spørsmål er: Vil et XFX Geforce 6200 256MB AGP 8X kort fungere i denne maskinen? Den har en 1,5V AGP port. Jeg er litt usikker på volt i forhold til 4x, 8x osv osv... Noen som kan gi et definitivt svar på dette? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 har selv gf6200, et egentlig bra kort til liten pris har ikke vista da, men hva slaks kort hadde/har du nå? Lenke til kommentar
nightflyers Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Nå bruker jeg det integrerte kortet i HP'en. Hovedspørsmålet mitt er altså... vil et Geforce 6200 AGP 8x kort fungere i en 1,5V AGP slot? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 AGP 4x og 8x krever 1,5v. Det vil mao fungere. Det er også fysiske forskjeller på sokkelen så det er vanskelig å gjøre en feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå