Dusken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Fint å se at hw logoen blir større! den ser veldig bra ut. hvor lang tid tar det før blekket er fullt igjen? hva er maks antall %? 8092166[/snapback] 10 millioner. Sjekka selv. 8092459[/snapback] å hvor lang tid ville det ta å lade opp, uten å bruke Cheats? det går så alt for tregt... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vi må da ha den større Kom igjen! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå bør vi klarte og få en svart ramme rundt da, så synes den enda bedre... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes vi bør planlegge dette mye mer! Hw må settes på kartet. Vi bør gjøre som disse! http://forum.ebaumsworld.com/showthread.php?t=136342 Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Om dere ser videoen på drawball.com så får dere se ballen gjennom et år. Må si det er visse folk som virkelig klarer å beholde logoen sin i den videoen! Den kan sees her. Legg merke til hvordan de store logoene blir tegnet ned av andre men mange blir like fine igjen, ganske kult Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes vi bør planlegge dette mye mer! Hw må settes på kartet. Vi bør gjøre som disse! http://forum.ebaumsworld.com/showthread.php?t=136342 8094673[/snapback] Ta ansvar, lag en ny tråd, og la oss en gang for alle sette HW på mappet!! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ta ansvar, lag en ny tråd, og la oss en gang for alle sette HW på mappet!! 8094816[/snapback] Haha, alt for mye ansvar til at jeg kan ta på meg noe så stort Lenke til kommentar
Northland Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Om dere ser videoen på drawball.com så får dere se ballen gjennom et år.Må si det er visse folk som virkelig klarer å beholde logoen sin i den videoen! Den kan sees her. Legg merke til hvordan de store logoene blir tegnet ned av andre men mange blir like fine igjen, ganske kult 8094747[/snapback] Det amerikanske flagget så dukket opp på slutten! Må si det var en skikkelig lang krig om flagget vi har holdt på med.. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvor mange prosent får man ca hver time? 1-2? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 det norske flagget begynner å bli synlig i allefall. Jeg tror man får ca 15% i døgnet Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Okei.. Nå skal jeg slutte å klusse på flagget og hjelpe til farga litt hvitt i dag. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 åh nei - jeg brukte opp blekket mitt på tant og fjas før jeg så at dere hadde et bra prosjekt på gang. OK, jeg er med når jeg bare får litt refill. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg farga enda mer hvitt på flagget. begynner å bli bra, men er en teit finne som ødelegger. Det norske flagget er en av de største tegningene der nå jeg vet dere bryr dere! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Om dere trykker på Browse history knappen over ballen kan dere se hvordan f.eks HW logoen har utviklet seg, ganske bra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det flagget og den hw-logoen skal forsvares! Iverksett styrker som holder vakt til enhver tid. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 har nettopp malt rød på norge flagget.. nedest til venstre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vi må få rydda opp med litt hvitt rundt logoen... Den er ikke særlig pent med alt klusset av farger rundt der. Spesielt til høyre for w'en. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som vil erstatte flagget med en tribute til Anna Nicole Smith? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 For dere som ikke vet det: Hvordan tegne rette streker: Ventreklikk og hold inne knappen der du vil starte Mens du holder venstreklikk inne, høyreklikk for så å slippe begge to Beveg musa dit du vil streken skal ende, og trykk venstreklikk Lenke til kommentar
Namek Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som vil hjelpe meg med å tegne Pacman? Kan lage den større etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå