Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvor: http://www.drawball.com/4gynisw Når: I morgen, nøyaktig tid, ikke bestemt Hvordan: En av oss, som føler han kan greie det, begynner med omrisset av HW.no-logoen. Vi fyller på. Det er i starten det kreves mest sammarbeid. Hvem: Så mange som mulig Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sannsynligvis for du ikkje har fjernet den der gåte saken som dukker opp. Står litt forklart i første post. 8077652[/snapback] Mener i noen steder får jeg ikke tegnet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) sikkert fordi de stedene har blitt beskyttet av siden fordi de er brae EDIT: Eller fordi du har for liten pensel Endret 4. mars 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Eller kanskje vi skal holde det norske flagget, siden HW-logoen er så vanskelig. Og vi får ikke støtte av andre en forumbrukere Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Joda, du kan spamme om det i SO6 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Norske flagget er så kjedelig... er uansett ikke så nasjonalistisk av meg. Stemmer heller for HW logoen. Lenke til kommentar
Lysestaken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Blir sikkert med for å tegne/fargelegge/hva-som-helst, jeg. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Cmon! Ingen her som er stødig på hånda og kan tegne omrisse av den? Jeg er med å sprer mine fluids.... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 farga rødt nede til venstre på finlandflagget Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er med på flagg eller hw logo jeg Man kan forresten tegne rette streker også. Hvis du skal tegne en rett strek fra punkt A til B, så klikker du høyre museknapp mens du holder inne venstre museknapp på punkt A, så klikker du bare venstre museknapp igjen på punkt B, og du får en rett strek. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg ser en HW-logo http://www.drawball.com/4h8apx8 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 LITT liten kanskje.... når det ikke var zoom, så jeg den bare som en prikke på det norske flagget! Da kan vi heller prøve å utvide flagget og holde det norskt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Oisann, der skjedde det noe Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tenge folkens er en begynnelse nå... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 bitte liten jo vi må lage en som går over hele ballen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Syns den skulle vært enda større. Vanskeligere å beskytte da, men likevel. Den må synes på 0% zoom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå