Gå til innhold

Drawball! Vis oss dine kreative sider!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som har fast IP kan lage skikkelig mesterverk et sted så du får evig ink!

8173497[/snapback]

Har ikke fast IP, men den har ikke forandret seg på 2 år. ;) Har evig ink btw. Problemet er å lage et mesterverk uten at det konstant kommer drittunger og tegner penis i trynet osv. Men du får vanligvis litt hjelp når folk skjønner at du tegner bra :)

8177522[/snapback]

Så hjelp HW?

Acolyte: "mhm"

8178611[/snapback]

Har sikkert gjort det 100 ganger hittil ;) Men er litt opptatt med å tegne "ordentlige" ting. Og ikke "4chan" over hele kloden :dribble:

Lenke til kommentar
Noen som har nummeret til Linda?

8188899[/snapback]

Tror jeg malte over det. :tease:

Faen, der hadde noen rablet over det fine jeg hadde gjort. Satans drittunger. Unnskyld språket, men blir meget irritert av dette. Jaja, jeg kan hvertfall tenke for meg selv at jeg ikke er så patetisk at jeg rabler og ødelegger for andre. Er kanskje ikke så viktig denne logoen, men den er da artig å holde på med.

Lenke til kommentar

Logoen som er nå er kjempefin - jeg kommer til å hjelpe til (har hjulpet til, hold grønt borte fra vårt gråe) - men slik den er nå er den jo faktisk feil - det skal være et opprøm mellom beinet og utskyteren på H'en.

Logoen, slik den er på hw.no

Edit: Fikset :innocent: Nydelig spill - men jeg gikk tom for blekk!! Og en vandal ruler!!

Dette spillet mangler 1 ting - en fargedrypper/fargevelger

Endret av Kagee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...