overlay Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 EID SPILL!! Skal hjelpe med på flagget EDIT: har satt min signatur på hw logoen ^^ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 EDIT: har satt min signatur på hw logoen ^^ 8153083[/snapback] Vil du utdype? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Yes! mye dritt på logoen! har brukt opp alt blekket mitt, så eg kan ikkje fikse det. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Nå har jeg brukt dagens 15% på å farge grått på logoen men når jeg var ferdig kom det noen som farga hvitt rundt på logoen der! Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) folkens, zoom inn på den røde "H" en som er nederst på tegningen, deretter zoomer du inn på på øverste høyre delen helt på toppen av de kantene rundt den. Endret 14. mars 2007 av Joney Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Dem som lagde den H`en vil vell bare ville ødelegge på Norgesflagget nå? Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Dem som lagde den H`en vil vell bare ville ødelegge på Norgesflagget nå? 8153533[/snapback] Stemmer det! Hater slike folk.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Damn! Noen har herpa den heeelt på 3 timer. Da jeg var inne for 3 timer siden og farga litt hvitt rundt i hjørnene og sånn så den ganske bra ut. Nå er den ødelagt Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) fint at du liker å ødelegge alstå... det er faktisk rimelig mange som har tegnet på h'en fra før.... uansett trur jeg det er noe som alltid har vært der, det er masse det ikke går ann å tegne på rundt om på tegningen. edit, brukte resten av min ink til å farge grått på HW adressa under logoen Endret 14. mars 2007 av Joney Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 brukte all malinga mi på å rydde opp inni logo`n Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Så meget bra ut nå. jeg har 15% igjen etter litt smårydding, og kommer til å spare frem til noen herper som faen, eller et fremtidig "raid". Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 GRRRRRRRRRR! En liten dritt som sier vi har ødelagt hans bilde har ødelagt hele "TEAM CHRISSJ" greia! Han: I Were here first. Meg: No we were. Han: U can see my drawing under yours, use the history function (peker på en bitteliten prikk under tegninga vår på størrelse med en maur) Meg: If u use hisrtory u'll see ur drawing has been gone for ages. Han: I ruin ur shit, this is mine! Meg: LoL Han: Add AIM ******* and apologize! Meg: NO Forbanna drittsekk! Ser han ikke at andre holder på og tegne der? Han kan vel lage den greia si på nytt ett annet sted?! Skal finne han, skru 3 inn bolter i overleppa hans å henge han over takkanten på Plaza-bygningen etter boltene! 8152997[/snapback] DET ER ET SPILL!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 DET ER ET SPILL!! NEI? ER DET? VISSTE JEG IKKE? ER DET IKKE LOV TIL OG BLI IRRITERT ALIKEVEL? OG ER IKKE SPILLET SOM IRRITERER MEG, MED DRITTSEKKER SOM ØDELEGGER! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har jeg trykket feil? Jeg skulle inn i Drawball-tråden, men dette minner mer om "Tråden for whinete whiners som whiner". Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg bare syns du er patetisk fordi du blir sur pga et online spill. men unnskyld meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Haha, nå fikk du meg til å ta deg seriøst igrunn EDIT: Du må nok lente lengre hvis du leter etter noen som blir sure over slike spill Du er jo ganske patetisk selv da, som går og kaller andre patetiske her og der Endret 14. mars 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Denne figuren er den "gåten" jeg snakket om! Vet ikke helt hva som er vitsen, men om du bare fyller den ut så kommer du inn. 8074221[/snapback] er nok et slags anti bot system Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg bare syns du er patetisk fordi du blir sur pga et online spill. men unnskyld meg. 8154653[/snapback] Er jo faktisk ikke så fantastisk morsomt når det sitter noen idioter et eller annet sted å synses det er kjempe gøy å klusse over HW logoen, for det derimot er rimelig patetisk.. Endret 14. mars 2007 av Joney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå