Lars :) Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Logoen er litt presset sammen - fikse det kanskje? =) Det svarte er slik logoen egentlig ser ut: Endret 13. mars 2007 av Lars Anders Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg måtte ta et bilde av den nå.. Ser faktisk bra ut. Så skal jeg ha bilde som minne når noen tagger over den. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Sitter klar med 100% blekk her, hvis noe skulle skje Nå er jo logoen utrolig bra! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Nå har jeg farget Høyre hjørne helt hvitt. irriterte meg litt de der små fargeklattene overalt. Så fra nå av er mitt blekk dedikert til fargeklattfiksing Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) ser jo bra ut nå, så fiksa likså greit litt blåfarge på flagget vårt ved siden av.. Genialt at begge ser gode ut(selv om flagget kunne vært bittelitt bedre). Spøørs hvor lenge dette varer :/ Den lol'z vaaar litt unødvendig da. < Ser at noen visker den ut nå.. Bra =) Endret 14. mars 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg sitter også og følger med litt, Singapore time.. så da har jeg vaktskifte nå iallefall.. EDIT: Hehe, tom for blekk nå Endret 14. mars 2007 av Kenny000 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jepp den ser veldig bra ut, skiller seg til og med litt ut når man ikke har noen innzooming! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg så at selve logoen var blitt for bred i frohold til rammen.. jeg har derfor utvidet rammen litt. Så nå må dere hjelpe til og fylle med hvitt Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) jammen faen, er noen som har begynt å kødde seg igjen. holder på å klikka, folk ødelegger rett etter folk fikser på ting. burde hatt asshole ban på de folkene. Endret 14. mars 2007 av AgaKhan Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvorfor skal alle gjøre logoen lavere? Vi tar å utvider til høyre for den og gjør den breiere, ikke lavere. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Rawr! Tom for blekk :| no more yellow! Noes! Den blir borte Endret 14. mars 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 irriterer meg grenseløst at folk skal ødelegge logoen vår Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Brukte mine prosent til å fjerne "my little pony", et svært hode og litt mer tekst. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Så slem! Prøvde å tegne pacman, men når jeg tegnet hodet så måtte han få tenner og skumle øyne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Så slem! Prøvde å tegne pacman, men når jeg tegnet hodet så måtte han få tenner og skumle øyne. 8152936[/snapback] Så du tegnet en jækla stygg versjon av Pacman innpå logoen? Smart, smart. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Så slem! Prøvde å tegne pacman, men når jeg tegnet hodet så måtte han få tenner og skumle øyne. 8152936[/snapback] Så du tegnet en jækla stygg versjon av Pacman innpå logoen? Smart, smart. 8152960[/snapback] Sa han at han tegnet den på logoen? Edit: Se forrige innlegg. Beklager Endret 14. mars 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 GRRRRRRRRRR! En liten dritt som sier vi har ødelagt hans bilde har ødelagt hele "TEAM CHRISSJ" greia! Han: I Were here first. Meg: No we were. Han: U can see my drawing under yours, use the history function (peker på en bitteliten prikk under tegninga vår på størrelse med en maur) Meg: If u use hisrtory u'll see ur drawing has been gone for ages. Han: I ruin ur shit, this is mine! Meg: LoL Han: Add AIM ******* and apologize! Meg: NO Forbanna drittsekk! Ser han ikke at andre holder på og tegne der? Han kan vel lage den greia si på nytt ett annet sted?! Skal finne han, skru 3 inn bolter i overleppa hans å henge han over takkanten på Plaza-bygningen etter boltene! Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Omg, gidd å driv hærverk på logoen. Stygge barnslige folk, tror det er morsomt å ødelegge ting. Har noen av dem i klassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå