Gå til innhold

Drawball! Vis oss dine kreative sider!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle som tror det er trevakt selv som har klussa og skrevet navnet sitt på HW-logoen:

når trevakt (som er utestengt) leste alle anklagene som det, sluttet han å hjelpe til på logoen, som han hadde gjort hver dag, og vært med på å planlegge også. Han ba meg skrive dette med min bruker:

 

Jeg ville aldri sunket så dypt

Jeg har hjulpet til så mye jeg kan

Det er utrolig dritt å gjøre sånt mot andre; tegne den og skylde på en som er utestengt som man ikke liker

 

Håper alle forstår hvordan det hadde føltes å være i min situasjon

Lenke til kommentar

trevakt bryr seg veldig mye om drawball. Han tar det alvorlig.

for eksempel igår, når en venn tegna tisser på prosjektet hans, klikka han og ville ikke være venn med han mer og sa han hatet han.

 

håper dere skjønner hvordan følelse det er også, når man blir anklaget for noe, uten sjans til å motbevise det, når man atpåtil har gjort alt man kan for å hjelpe til.

Lenke til kommentar

Seriøst IRC med engang, og slutt å poste her på forumet.

 

Eneste jeg ser for meg er at folk bruker samme nick på IRC som her, og sender PM med en kode på irc og her på forumet, stemmer ikke den på begge så kick + ban.

 

Matcher ikke koden er det ikke rett person mao.

 

Noen som er med?

 

 

Foreløbig #Hw_drawball @ EFnet, så tar vi kode greia etterhvert.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Må vel være en mulighet og gjøre dette på så det ikke blir så himla seriøst. Sikkert en del her som ikke har Irc engang....hvis vi er nok folk og sparer opp nok blekk, er det bare og sende en pm til alle som vil være med med koordinatene, så setter vi i gang. 2-3 tegner Skissen og resten fargelegger, trenger ikke og blir så mye værre...De som vil herpe herper uansett, det er tross alt ikke så veldig vanskelig og finne ut hvor vi begynner og lage den nye logoen..

Lenke til kommentar
Se hvor fin den var en gang :(

http://www.drawball.com/4hy55j3-1173485265

 

Omg det står trevakt på  logoen vår... Det er trevakt som herper -__-

8125547[/snapback]

jeg tror det har vert deg alltid. det er alltid du som snakker om at det er trevakt, og er helt sikker. og det sto "trevakt owns", og owns har jeg sett deg bruke flere ganger. trevakt ville aldri skrive ett slikt ord.

8129969[/snapback]

 

Nå vet jeg hvordan det føles trevakt -__-

Lenke til kommentar
Se hvor fin den var en gang :(

http://www.drawball.com/4hy55j3-1173485265

 

Omg det står trevakt på  logoen vår... Det er trevakt som herper -__-

8125547[/snapback]

jeg tror det har vert deg alltid. det er alltid du som snakker om at det er trevakt, og er helt sikker. og det sto "trevakt owns", og owns har jeg sett deg bruke flere ganger. trevakt ville aldri skrive ett slikt ord.

8129969[/snapback]

 

Nå vet jeg hvordan det føles trevakt -__-

8130748[/snapback]

haha :!:

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med egen irc kanal, sende ting over PM, og hemmelig sted? Logoen skal jo synes! Den som er nå er bra, og jeg synes vi har gjort det bra med å holde den oppe. Den har jo vært der over en uke. Og det ser ikke ut tiul at den forsvinner med det samme. Om Vi lager den et nytt sted kommer uansett noen til å klusse på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...