Insomniatic Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Da har jeg bevist for meg selv at når jeg skrur av og på routeren får jeg 15% Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er ofte lettere å få til ordentlig om vi deler de skadete delene i rutenett og farger en og en rute. Det er i hvartfall slike jeg foretrekker å "reparere" *fixe logo* 8121423[/snapback] Enig med den. Jeg har tatt for meg å holde toppen av H-en i hardware pen og ren. Kjenner at jeg blir irritert når jeg ser hvordan den har blitt nå, i forhold til hvordan den var før Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er ofte lettere å få til ordentlig om vi deler de skadete delene i rutenett og farger en og en rute. Det er i hvartfall slike jeg foretrekker å "reparere" *fixe logo* 8121423[/snapback] Enig med den. Jeg har tatt for meg å holde toppen av H-en i hardware pen og ren. Kjenner at jeg blir irritert når jeg ser hvordan den har blitt nå, i forhold til hvordan den var før 8122329[/snapback] Da bruker jeg mine 3% som er igjen på rutenett ^^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vet alle hvordan man lager rette streker? Brukte de heller på litt blåfargr :O Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jeg har ryddet opp masse kluss på H-en, samt at jeg lagde nye kanter her og der, tok vekk mesteparten av det svenske flagget og gjorde den fremre flaten på den horisontale streken på H-en så godt som helt grå igjen, men jeg begynner å gå tom for blekk. Fint hvis noen hjelper til. EDIT: Så klart er det allerede klusset over igjen. Endret 10. mars 2007 av Arang Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Noen som saboterer ved å tegne peniser på HW logoen ser jeg... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det begynner å se håpløst ut. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva om vi flytter hele logoen til et annet sted? Den er jo under konstant angrep der den er, den blir jo ødelagt fortere enn vi kan rette den opp igjen. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva om vi flytter hele logoen til et annet sted? Den er jo under konstant angrep der den er, den blir jo ødelagt fortere enn vi kan rette den opp igjen. 8122964[/snapback] Begynne på nytt? hmm, de vil jo kjenne den igjen og fortsette å herpe :/ Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Eller kanskje den bare ligger ved et veldig utsatt område der finner, engelskmenn og nordmenn prøver å ta over det samme flagget, og det derfor er lett å "stikke innom" og herpe den? Bare et forslag. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Keep on fighting. NO RETREAT! Deserters will be SHOT! Endret 10. mars 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg foreslår at vi begynner på nytt, og det følgende sted: http://www.drawball.com/pvpmqw Her er det få fine tegninger, så det gjør ikke så veldig mye om vi tegner over med logoen vår. En annen ting er at den kanskje er plassert litt mindre utsatt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Da sparer alle blekk til i morgen, så får vi en headstart. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 da sparer jeg også opp blekk til i morgen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Behold! HW.NO Will rise again! Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg sparer blekk, og vil også si fra om at man kan høyreklikke og velge "zoom in" for å gjøre presisjonsarbeid. Ellers er nederste høyre fjerdedel merkelig urørt, men også ganske full av fine tegninger. Det hadde vært synd å tegne over dem. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 La meg gjenta at det er her vi starter på den nye HW-logoen! http://www.drawball.com/pvpmqw Har tegnet over mikkemus og bilveien der. Så er bare å fortsette å utvide det hvite feltet. Snorre Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Viss dere blar litt til høre her: http://www.drawball.com/pvpmqw (samme link som Orresnei), så ser dere en lastebil! Utrolig bra laget! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Får å lage helt rette streker trykker dere og holder inne venstre museklikker, hold inne mens du trykker på høyre. Slipp begge. nå kan du trykke med venstre museklikker hvor du vil at streken skal ende. Veldig nyttig når man skal fargelegge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå