TorbjørnK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Begynner å ligne noe nå =) men drit i å skrive tull på flagget, alle som har vært med kan signe det når det er ferdig, men er bare til irritasjon nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 http://www.drawball.com/4gynisw ikke glem stedet vi skal lage norsk flagg i. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg fikk bare opp masse Googleannonser jeg på venstresida =/ Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 *hjelper til med flagget* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 nå må det finpusses. Det hvite må komme likt på alle sidene, og noe rusk må fjernes. Så kan vi kanskje lage hw.no-logoen i morgen, når vi har mer blekk Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 nå må det finpusses. Det hvite må komme likt på alle sidene, og noe rusk må fjernes. Så kan vi kanskje lage hw.no-logoen i morgen, når vi har mer blekk 8076439[/snapback] just pick a spot du har 0 blekk nå, men sparer til i morgen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) skal vi heller ikke prøve og lage noe stort og gjøre det sikklig organisert , først poste bilde her ( noen lager det først ) og så tildeler vi folk som vil være med områder , jeg nominerer btw at vi lager hw.no logoen , EDIT: i denne størrelsen Endret 4. mars 2007 av FtZ- Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 må bare spare opp blekk, så jeg med på den Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg foreslår vi kun da går for selve logoen.. ikke Hardware.no itillegg. Tror det blir så og si umulig å lage, itillegg til at vi må nok "kjempe" litt for å klare å beholde den skikkelig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 kansje ha en eller to personer som går kunn og rydder opp i starten... fjerner tull som kommer og sånn... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 men det blir en vanskelig jobb å holde den der. vanskeligere enn å bare lage det Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Når man zoomer ut, blir det røde hvitt hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 er andre der som har klart og holde det ganske pent der de tegner, så vi burde jo klare det vi også tror jeg.. tenk positivt Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 er bare og ha folk som er dedikert til og rydde opp . god planlegging er alfa omega her . først trenger vi alle og spare opp blekk , så mye som mulig , 1 eller 2 til og lage stort nok hvit område , 1 eller 2 til og lage omriss (som er stødige på handa ) og 3-4 til og fylle og holde vedlike dvs at vi bør være minst 6 stykker for og klare dette Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Skal spare opp blekk, så er jeg gjerne med på hw-logoen. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg brant alt blekket mitt på å klusse over en random tegning, men jeg er helt med å tegne noe når jeg får mer blekk. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Nå ser det ut som om Finland tok tilbake flagget sitt. Vi får vell heller spare på blekket og lage hardware logoen! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 teite finner jeg stemmer for og bruke plassen dis til og lage logoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå