Gå til innhold

Drawball! Vis oss dine kreative sider!


Anbefalte innlegg

Det er i overkant barnslig å i det hele tatt gidde å ødelegge. Hvorfor i all verden gidder de som gjør det å gjøre det. Det skjønner jeg ikke. Greit nok at hvem som helst har lov til å tegne hvor og hva de vil. Men det er forskjell på å tegne over andre sitt med en fin tegning, logo eller annet, og å rable noen streker oppå bare for å ødelegge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Desverre Latterkongen. Ser ut som det blir borte etter en viss tid ja  :nei:

Det funka ikke alikevel.

 

Men nå kan jo du med den patchen din forklare oss hvordan du får så masse blekk som du sier du har  :tease:

8114877[/snapback]

Patch? Wtf.

 

Aha! Det er sikkert Latterkongen som er den skyldige bak alle strekangrepene. Han sitter på uendelige mengder blekk og kan ødelegge. Derfor vil han ikke røpe hemmeligheten til oss andre.

 

:tease:

8114895[/snapback]

Hvorfor ville jeg ødelegge når jeg er medlem her?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vi blir angrepet!

 

Nå er det en som har skrevet "lag logoen større" kan ikke han forstå at vi ikke kan lage den større når vi må waste blekk for og fjerne sånt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg er med på logoen i stedet, flagget blir uansett forvart av finner, og rødfargen er ikkenoe stress å fikse på i blant

8115060[/snapback]

 

Nå trengs det virkelig folk på logoen! nå er store deler krysset over, noen har til og med tegnet en pacman på den (ikke meg, jeg har donert all blekk til logoen). Så se og få ryddet litt opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...