Gå til innhold

Drawball! Vis oss dine kreative sider!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hmm Det virket vist ikke. Men men var vert forsøket.

8112275[/snapback]

 

fungerte for meg...

 

 

Men nå tar jeg en tur til drawball og sjekker nattens ødeleggelser...

 

EDIT: natten ødeleggelser var ikke så ille som jeg hadde fryktet :)

 

Jeg fikk fikset hardware.no, noen hadde skrevet "hardcore.no" og satt en penis ved siden av :( Det fikk jeg fikset, men "w" i hardware.no ble kun provisorisk, så hvis noen kunne fikset litt på den hadde det vært fint

 

Nå trenger jeg folk som kan fjerne "niggers stink" i det hvite feltet på hw logoen, samt at noen må få fikset fargene litt, det er gjort noen provisoriske løsninger, men en må gå over og fjerne de siste restene av rosa og grønn i logoen.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Kanskje vi skulle begynne på diskusjon.no-logoen ved siden av? Hvis vi virkelig går inn for det, og får med oss flere folk kunne vi klart å få mange av HW-nettverkets logoer på plass. Da tenker jeg på Gamer.no, akan.no, amobil.no osv sine logoer. Tror jeg hadde vært artig! God reklame for HW-nettverket hadde det også vært.

Lenke til kommentar

En nevnte tidligere en SYKT bra "bug".

Men jeg gidder ikke å si den her for da kommer de som bare skal ødelegge til å utnytte den og logoen går strake veien vest!!

 

Den fungerer og jeg fargela MYE av 3d effektene i HW logoen med den og en del av norge flagge! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå heter det hardcore igjen  :(

 

(ps. send meg bugen på pm?)

8114477[/snapback]

 

arghh, nå har trevakt hatt det morsomt ser det ut som... skal få fikset på det jeg kan... nå er deler av logoen køddet til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...