Akidon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hmm Det virket vist ikke. Men men var vert forsøket. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nå er jeg tom for blekk igjen. Tenker jeg sparer opp en stund nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hmm Det virket vist ikke. Men men var vert forsøket. 8112275[/snapback] fungerte for meg... Men nå tar jeg en tur til drawball og sjekker nattens ødeleggelser... EDIT: natten ødeleggelser var ikke så ille som jeg hadde fryktet Jeg fikk fikset hardware.no, noen hadde skrevet "hardcore.no" og satt en penis ved siden av Det fikk jeg fikset, men "w" i hardware.no ble kun provisorisk, så hvis noen kunne fikset litt på den hadde det vært fint Nå trenger jeg folk som kan fjerne "niggers stink" i det hvite feltet på hw logoen, samt at noen må få fikset fargene litt, det er gjort noen provisoriske løsninger, men en må gå over og fjerne de siste restene av rosa og grønn i logoen. Endret 9. mars 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har brukt opp blekket mitt på å fjerne diverse grønne streker her og der. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 jeg beundrer virkelig de som velger å bruke alt blekket sitt på å ødelegge det norske flagget med svartfarge Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kanskje vi skulle begynne på diskusjon.no-logoen ved siden av? Hvis vi virkelig går inn for det, og får med oss flere folk kunne vi klart å få mange av HW-nettverkets logoer på plass. Da tenker jeg på Gamer.no, akan.no, amobil.no osv sine logoer. Tror jeg hadde vært artig! God reklame for HW-nettverket hadde det også vært. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Noen angrep den med sort. Hadde ikke mer blekk igjen til og få vekk alt Edit: Er det plass til alle logoene under? Endret 9. mars 2007 av T homas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 da var all blekket brukt til å farge hvitt hvor noen har hatt det gøy med svartfarge. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 tegnet det siste 3d lyseblå fargen på hw logon akkurat Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 En nevnte tidligere en SYKT bra "bug". Men jeg gidder ikke å si den her for da kommer de som bare skal ødelegge til å utnytte den og logoen går strake veien vest!! Den fungerer og jeg fargela MYE av 3d effektene i HW logoen med den og en del av norge flagge! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 funker ikke å tegne kommer bare opp sånne rare streker Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sjekk første siden... Var akkurat noen som tegna kukk og sånt på Hw logon... så stod det hardcore.no isteden for hardware.no Retta opp nå Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nå heter det hardcore igjen (ps. send meg bugen på pm?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nå heter det hardcore igjen (ps. send meg bugen på pm?) 8114477[/snapback] arghh, nå har trevakt hatt det morsomt ser det ut som... skal få fikset på det jeg kan... nå er deler av logoen køddet til... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fjernet Bundy var her og fargelagte så mye jeg kunne av bakgrunnen hvit. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 DEt gjorde jeg også, men nå har trevakt også fucket Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) OK! Her er buggen: Selv om du har 0.1 prosent (MÅ HA BITTELITT!) så bare fortsett å tegn! (UTEN Å SLIPPE KNAPPEN) Selvom det forsvinner vil det etter et minutt bli der. Endret 9. mars 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja men det forsvinner etter 5 10 minutter igjen... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja men det forsvinner etter 5 10 minutter igjen... 8114645[/snapback] Fordi noen fjerner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå