Gå til innhold

Drawball! Vis oss dine kreative sider!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flagget er håpløst, den krigen tar ikke slutt. Kommer til å fortsette sånn, finnene vil nok ha tilbake flagget sitt. Så kanskje bedre om alle fokuserer på hw-logoen. Da bruker vi alt blekket på den, og da får vi forsvart den godt tror jeg. :) Den ser meget fin ut nå da. Og etterhvert kan vi bare utvide den enda mer og dekke finskeflagget med den. :evil:

Lenke til kommentar

Er enig i at vi bør fokusere på HW logoen, da det ser ut som det flagget er en evig lang krig. Merkelig nok :hmm:

 

Har oppdatert første post med litt mer info, pluss link til HW logoen! :) Har noen forslag til ting jeg bør legge ved første post er det bare å skrike ut!

Lenke til kommentar

Ratr at når jezoomer inn, så er det mer oppdatert, eller mindre oppdatert, noen ganger så er ting fiksa på 0% zoom, men ikke på 100%.

 

Men, noen ganger har det blitt gjort mye, uten at man ser det på 0% zoom (eks. terroriseringen av hw. logoen, den var jo skikkelig ødlagt da jeg zooma inn)

 

Btw: irriterende at man ikke kan male over den lille tegningen i nedre høyre hjørne på flagget*frustrert* :(

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...