Espein Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Haha, morsomt. Finnene gir seg nok ikke fordi et år tilbake var det flagget vi driver på finsk farga :!: Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) hardcore.no, hahaha.. Skal viske det ut jeg, noen som har prøvd å vært morsomme EDIT: Fiksa det =) Endret 8. mars 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tenk å ha så jævla god tålmodighet. Fin. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei. Oppdaget dette i dag, og har fiksa litt på norgesflagget litt hist og hei. Men det er mye tøffere å reklamere for et nettsted, så joiner HW-bølgen. Bare jeg får spart opp 30-20% så .. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Flagget er håpløst, den krigen tar ikke slutt. Kommer til å fortsette sånn, finnene vil nok ha tilbake flagget sitt. Så kanskje bedre om alle fokuserer på hw-logoen. Da bruker vi alt blekket på den, og da får vi forsvart den godt tror jeg. Den ser meget fin ut nå da. Og etterhvert kan vi bare utvide den enda mer og dekke finskeflagget med den. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg prøvde å gjøre hw.no skriften litt bedre men jeg er jo så jævelig dårlig til å tegne så det ble ikke så bra. Endret 8. mars 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Men er det liksom planer om å gi logoen litt 3D-look nå? Virker som noen har begynt så vidt på det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 er jo lettere og forsvare en stor logo... skriblerier synes ivartfall ikke så lett Lenke til kommentar
Northland Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Er enig i at vi bør fokusere på HW logoen, da det ser ut som det flagget er en evig lang krig. Merkelig nok Har oppdatert første post med litt mer info, pluss link til HW logoen! Har noen forslag til ting jeg bør legge ved første post er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) DÆSKEN nå ble den rå! Kommer langt med 11% blekk og litt 3d effekter Se logoen HER! I 3D!! Endret 8. mars 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nei så utrolig TØFF den ble nå! Jess! Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Fargelegg med lysere grå/blå farge på toppen av bokstavene, da får den en bedre 3D look. EDIT: Og da selfølgelig en litt mørkere grå/blå farge på sidene. Endret 8. mars 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen norske folk terroriserer, og nå er jeg tom for blekk... Skulle tro det var et rivaliserende forum Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jævla drittunger Jaja, da får jeg bruke blekket mitt på å rydde da. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen norske folk terroriserer, og nå er jeg tom for blekk...Skulle tro det var et rivaliserende forum 8110131[/snapback] Sikkert ITPro. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Ratr at når jezoomer inn, så er det mer oppdatert, eller mindre oppdatert, noen ganger så er ting fiksa på 0% zoom, men ikke på 100%. Men, noen ganger har det blitt gjort mye, uten at man ser det på 0% zoom (eks. terroriseringen av hw. logoen, den var jo skikkelig ødlagt da jeg zooma inn) Btw: irriterende at man ikke kan male over den lille tegningen i nedre høyre hjørne på flagget*frustrert* Endret 8. mars 2007 av multisync Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har merket det jeg også, ser forandringer på 33% og 100% men ikke 66%... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Burde vert mer fargeforsjell på Hen Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vi må ha større firkant rundt HW-logoen. Begynte oppe i venstre hjørne, men trenger hjelp. (tom for blekk) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Gå og se på hall of fame! sjukt :!: Litt irriterende egentlig, at vi for harde livet forsvarer en logo, og noen der ute har laget noe så bra og stort.... (riktignok kan dette være laget før det kom så mange dit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå