P-in-P Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor skriver dere diskusjon.no sammen med HW logoen? Den ser jo slik ut: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jævla pøbler som driver å fucker med logoen! Saluttknall burde brennes! Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jævla pøbler som driver å fucker med logoen! Saluttknall burde brennes! 8105228[/snapback] Det er en bruker her på forumet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er en bruker her på forumet 8105232[/snapback] Sjekk hvem som skal flames ved EN HVER anledning heretter! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Må ha et kjedlig liv når har driver slik Men så må en jo forsåvidt tegne over det andre har tegnet om en skal spille dette spillet da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Men så må en jo forsåvidt tegne over det andre har tegnet om en skal spille dette spillet da 8105252[/snapback] Joda, men det er forskjell på tegning og reint hærverk. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jævla pøbler som driver å fucker med logoen! 8105228[/snapback] Haha, enig. Driver mitt beste å rydder opp jeg også. We need reinforcements goddamit! Endret 8. mars 2007 av ResidentDante Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Svart ramme rundt bokstavene så bra ut. Nå gjelder det bare å utvite firkanten rundt så mye som mulig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Lenge leve Norge og HW! skal vi utvide HW litt? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Svart ramme rundt bokstavene så bra ut. Nå gjelder det bare å utvite firkanten rundt så mye som mulig. 8105560[/snapback] Tok jeg meg av For å lage rette streger så trykker dere venstre +høyre (slik at du får opp en meny) der dere vil byne en strek og deretter trykker med venstre tast der du vil at streken skal gå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tok jeg meg av For å lage rette streger så trykker dere venstre +høyre (slik at du får opp en meny) der dere vil byne en strek og deretter trykker med venstre tast der du vil at streken skal gå 8105685[/snapback] Du som tok w-en? Jeg tok meg av H-en, leste litt tidligere i tråden om rett strek-teknikken. Very clever. Jeg vet ikke hvorfor, men hvis jeg bytter fra PC til MacBooken så får jeg mer ink, selv om det er samme nettverkskabel og jeg skal ha fast IP. Weird. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tok meg av deler av W-en Men la oss skrive Hardware.no med rett-strek teknikken da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vi rydder plass til "hardware.no" nå under logoen, men jeg er tom for blekk akkurat nå, så noen andre får ta seg av det. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Litt stolt av prosjektet mitt her! ^^ Det kommer sikkert til å holde i 20 minutter til etter at jeg poster linken her, men samma gjør det. http://www.drawball.com/4ut7jx7 Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Litt stolt av prosjektet mitt her! ^^ Det kommer sikkert til å holde i 20 minutter til etter at jeg poster linken her, men samma gjør det. http://www.drawball.com/4ut7jx7 8105792[/snapback] Tro meg, er det den boksen så blir det borte fortere enn du kan si hardware.no. De som har den /b/ logoen visker ut alt som kommer i deres område som altså ødelegger logoen deres Hvem har farga bort deler av w'en? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg prøvde å skrive hardware.no under logoen nå, men så dukket det opp en strek, så fikk jeg veldig liten plass til å skrive det på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Streken under HW skal helst flyttes ned slik at vi får plass til å skrive "hardware.no" under logoen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Fjerna litt hvitt under jeg også, men er tom igjen nå... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 uah! masse blekk har jeg *flytter strek* Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå har er det noen som har tegnet grønt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå