Northland Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Klikk deg inn på Drawball tegn det du er god for! Konsepetet er som slik: En gigantisk kule som alle står fritt til og tegne hva dem vil i. Du har kun et antall prosent med "ink" du kan tegne med, så du kan ikke fargelegge hele kulen! Antall prosent "ink" lader seg opp over tid, det kan se ut som om du får rundt 30% "ink" til dagen! Du kan begynne å tegne uten å melde deg inn, men du må løse en slags gåte i begynnelsen! "Gåten" i begynnelsen skal se slik ut når du har fylt den ut! Kikker du litt rundt, vil du se mangen store tegninger som er ganske imponerende. Det har sannsynligvis vært latterlig mangen med på å lage dem. Kanskje vi også kan samle en god gjeng å lage noe stort sammen! Noe vi kunne organisert her inne. Enten om folk allerede har laget noen tegninger inne i kulen eller om du lager noen nå, tenkte jeg vi kunne vise dem fram her! La meg understreke at du ikke må ha noen som helst form for tegnekunskaper, tenkte bare dette kunne bli litt morsomt! Så ta pennen fatt og vis oss hva du kan! Drawball! *Oppdatert* Vi har startet et stort prosjekt som du også kan være med på! HW logoen! Vi trenger all den hjelpen vi kan få! *Oppdatert 16/4 - 07* Da har det startet et nytt prosjekt! gamer.no logoen, den kan sees her! Endret 16. april 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Genialt laget! Men, får det ikke til å funke i Opera .. Kunne jo tegnet HW logoen Eller et norskt flagg! Endret 4. mars 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Fett... det trengs en del folk da.... :!: Får ikke tengna, hvordan gjør man det? Endret 4. mars 2007 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) når jeg skal tegne, kommer det opp en sånn rar figur med streker imellom endelig noe som fikk meg til å slutte med pyro sand game expert Endret 4. mars 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Denne figuren er den "gåten" jeg snakket om! Vet ikke helt hva som er vitsen, men om du bare fyller den ut så kommer du inn. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ahhh... skjønner :!: klarte den... ja, så var jeg tom for blekk.... Endret 4. mars 2007 av multisync Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hvor lang tid ca tar det før man får mere blekk? Ble fort tom EDIT; Ser for meg at reklame firmaer leier inn folk for å få reklamert der Endret 4. mars 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Noen av disse ser ut som bilder jo, pshyco bra laget Endret 4. mars 2007 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) åååhåhåhå! Se playback! Endret 4. mars 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) jeg begynte å gjøre om det flagget til norsk. bli med a http://www.drawball.com/48hx8u Endret 4. mars 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 lenge til man får mere blekk ? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har rett rundt 60% etter 2 dager eller no. Btw, who the hell destroyd my car? :P Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg begynte å gjøre om det flagget til norsk. bli med ahttp://www.drawball.com/48hx8u 8074446[/snapback] i'm with you.... alle sammen bli med! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 vi tar først rødt overalt, deretter, hvitt og blått Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Vis vi fargelegger di hvite områdene helt røde, så lager vi de hvite stripene på det blå området? vis ikke blir flagget gjerne litt rart med mye blått? Edit: We need more ink! Endret 4. mars 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 join inn flere da! har brukt opp mitt ink på flagget Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Aaah, dette var rått. Skal hjelpe til på flagget. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg og... laget ett stort rødt ommråde i øvre høyre hjørne ca... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå