^fmj Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er på utkikk etter et program som kan fikse en jpg fil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Er på utkikk etter et program som kan fikse en jpg fil. 8073993[/snapback] Kommer jo an på hva du mener med "fikse en jpg fil". Er filen uleselig og vil ikke åpnes eller er det et bilde som er fullt av diverse drit? Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Vet ikke helt hva som har skjedd, men når jeg åpner filen kommer bare halve bildet frem. Fant et program som fikset problemet, men det koster 149usd. Det var litt stivt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Enda flere av bildene har nå blitt skadet. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvordan har så disse bildene plutselig blitt skadet? Noe feil med disken kanskje? Lenke til kommentar
nyland Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vet ikke helt hva som har skjedd, men når jeg åpner filen kommer bare halve bildet frem.8082147[/snapback] Det kan nok være minnekortet som det er noe feil med.Hvilket merke ? Prøv et annet minnekort og se om de samme problemene oppstår. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Bildene lagret på pcen, og fungerte fint etter at jeg hadde overført dem. Lagret backup på to forskjellige harddisker. Merket på de minnekortene jeg har er kingston og sandisk. Endret 19. mars 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå