Lawliet Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei! Her kan vi diskutere PMP. -Hvilken PMP har du? -Fornøyd? -Positivt/negativt med spilleren? -Terningkast? Eg har ein archos 604 og eg er veldig fornøyd med den. Positivt: -fantastisk sjerm(4,3") -Støtter dei fleste formater. -tynn og veldig god kvalitet -30g harddisk -lav pris(fikk min for 2800kr) -bra lyd Neagativt: -støtter ikkje mpeg1 og mpeg2. -litt lav batteri levetid(4,5 med video) Terningkast: 6. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har en iPod 4G 20 GB og er ikke fornøyd med den. Positivt: - fint navigeringsystem - liker samarbeidet med mac, med kontakter, kalendere osv. - iTunes syntes jeg er topp - grei plass - ser bra ut - stor og fin skjerm - greit batteri Negativ: - Hatt den på reprasjon 6 ganger i løpet av ett halvt år - Dårlig equalizer-mulighet - lav og dårlig lyd (løses med goPod) - ripete til tusen. - den var svindyr (2700,-) Vurdering: Den er veldig fin når den virker. Har hatt 6 forskjellige nå som jeg har fått på garantien selvfølgelig, noen fungerte ikke da jeg tok dem ut av esken, noen streiket etter en måneds tid eller mindre. Den første jeg hadde holdt i ett halvt år, og det har vel den jeg har nå også gjort, håper den holder til iPhone kommer. Terningkast 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 PMP = Portable Media Player. Dvs med video, og da minst 320x240 pix oppløsning. Ipod 4gen telles ikke, ikke video. Heller ikke spillere med "minivideo", eks creative zen v plus eller sansa. De regnes som DAP's, digital audio players. Har iaudio D2, midt mellom DAP og PMP kan du si. har en egen review om den her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå