WangenPs3 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har prøvd begge spillene. Motorstorm bare en fattig runde av demoen, vel og merke. Men jeg synes ExciteTruck er mest underholdende, rett og slett. Det er to ganske forskjellige spill, men. Motorstorm går litt.. sakte virker det som. Det blir liksom ikke like gøy å spille Motorstorm. Kontrollen vil jeg også si er bedre på ExciteTruck. I Motorstorm skrudde jeg den heller av (Sixaxis-funksjonen). Kan være fordi jeg ikke liker PS3-kontrollen, men det funka liksom bare ikke. Får også adrenalinkick av å fly flere hundre meter over bakken i ExciteTruck... Savner liksom farten i Motorstorm. Motorstorm er kanskje mer langvarig med onlinedelen som kommer, men jeg synes ExciteTruck er langt mer underholdende ut i fra de inntrykkene jeg har fått. 8074832[/snapback] VEt ikke når du testet dette, men spiller demoen så og si hver dag og farten er noe man ikke skal klage over nå. Boost effekten gjør at kjøretøyet går altfor fort nesten og det er dritgøy:) Bestillte spillet isted så jeg har det på Lørdag Farten er noe de virkelig har fikset på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå