enterhere Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg kjøpte nylig kompletts ukes tilbud, en thinkpad R60e for seks tusen spenn. den har OK specs, synes jeg da (60 Gb hd,core duo 1,66 ghz,512 mb ram) men det er fremdeles endel ting jeg er misfornøyd med ved maskinen og tviler på angående thinkpad. Lydsystemet kunne vært litt bedre, gjerne to høytalere og mulighet for å koble opp til anlegg(hvis ikke det allerede er mulig på min thinkpad det vet jeg ikke) . Jeg lurer også på om thinkpads partner, Lenovo, er like stabil og om den serien er OK. Er Lenovo KUN plastikk, vennligst svar hvis noen har mulighet. Jeg vurderer en Lenovo 3000 C 200 nemlig isteden for min thinkpad. Den har flere ting som frister. Fingerprint og bedre lydsystem er blant dem. Hadde vært greit om noen kunne pekt på fordeler og ulemper i henhold til de to maskinene. Lenke til kommentar
GA Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Først og fremst, Lenovo er ikke Thinkpads partner. Det er Lenovo som lager Thinkpad. Grunnen til at ikke alle kalles Thinkpad er at de skal diffrensieres fra hverandre. Thinkpad til brukere med høye krav til kvalitet og 3000 serien til de som skal ha billige maskiner. Det er ikke noe særlig bedre høytalere på 3000 maskinen, og det er da mulig å koble til eksterne høytalere via line out/headphone porten. Jeg ville ikke byttet for alt i verden, da det er MYE høyere opplevd kvalitet på en thinkpad og den vil vare mye lengre. Dessuten er det mye smarte Thinkvantage programmer på den! Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 tusen takk for feedback. Jeg liker thinkpad, det er det ikke noe å si på men finner man thinkpad`s til 8000 kr klassen med fingerprint reader? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) ikke til 8000, billigste jeg fant er denne (9500 ink. mva) Endret 4. mars 2007 av ventle Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 fancy,så det er altså fingerprint som dro opp prisen på den såpass? eller har den bedre spesifikasjon enn R60e? tusen takk for hjelpen btw Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 den siste der har Core 2 Duo-prosessor og bluetooth, som også er med på å dra opp prisen litt. Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 ah,okei. hva med audiosystemet?Er det bedre enn r60e`s? OG, nå spør jeg kanskje litt for mye men er lenovo egentlig like robust som thinkpad når alt kommer til alt? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 de interne høyttalerne kan man nok ikke forvente høyere kvalitet på. Å koble den til stereoanlegg skal ikke være noe problem, men det skal det ikke være med den du har nå heller, bare å sette en 3,5->RCA overgangsledning i hodetelefonuttaket/linjeutgangen. Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 faktisk.hm. da har jeg bare ett til spørsmål(foreløpig), kan man koble min opp til en tv med vanlig linjekabel? OG, er dem begge vista kompatible? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 er rimelig sikker på at alle thinkpad som blir solgt i dag kan kjøre vista. lyden kan du nok lett få ut på tv'en (det kommer så klart an på tv'en, noen tv'er vil ikke kjøre ut lyd dersom det ikke også kommer bildesignal). R60e har ikke TV-utgang for bildet. Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 så R60e kan ikke spille av film til en seperat skjerm?Hmm,kan R 60 gjøre det? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 det kan den nok, men da må skjermen ha VGA-tilkobling (PC-skjerm eller LCD-tv). Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 hm,okei.Vet du om det er en STOR forskjell på lenovo og thinkpad,for har funnet mange lenovos med enda bedre specs enn min thinkpad til en mye billigere penge faktisk:P Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 det er først og fremst kvaliteten som skiller lenovo thinkpad fra vanlige lenovo. Thinkpad-serien er maskiner som tåler å være mye på farten, og som overlever ganske mange "hendelige uhell". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå