Gå til innhold

Fujifilm FinePix 2800Z Digitalt Kamera ?

Anbefalte innlegg

Heisann...

Her har dere en fullstendig amatør fotograf som akkurat har fått seg digitalkamera, Fujifilm FinePix 2800Z Digitalt Kamera, er dette et bra kamera eller? Det vil stort sett bli brukt til skryting ovenfor familien til dama og til feriebilder, naturbilder.

God jul alle sammen...

Bravo 2 Six, OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du!

En kamerat av meg har det kameraet og er kjmpe fornøyd, men kameraet har få manuelle instillinger og bare 2 megapixler. Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt Fuji s304. Det er en oppgradert versjon av 2800 zoom. Det har fått nedfellbar blitz, 3 megapixler og flere manuelle instillinger. Men det koster selvfølgelig litt mer.

Lykke til!!

Lenke til kommentar

FinePix 2800 er et meget bra kamera og et av de beste kjøpene akkurat nå.

For de fleste er 2.0 Mp. nok i massevis og spesielt på et kamera som har hele 6x optisk zoom.

2.0 Mp. gir bra utskrifter helt opp i A4 størrelse hvis du har en god skriver og fotopapir.

Selvølgelig finns det bedre kamera hvis en går opp i pris , men jeg garanterer at du blir fornøyd med kameraet i mange år.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har hatt et Finepix 2800Zoom og var kjempefornøyd. Kameraet tar kjempebra bilder, bedre enn dyrere kamera. Eneste grunnen til at jeg byttet var at jeg fikk et S304 billigere en jeg solgte mitt brukte 2800 for. (Kjøpte det i USA for 2700,-).

Jeg garanterer at du blir kjempefornøyd med ditt 2800 Zoom!!!

Lasse

Lenke til kommentar

Quote:

(...) men kameraet har få manuelle instillinger og bare 2 megapixler. Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt Fuji s304. Det er en oppgradert versjon av 2800 zoom. Det har fått nedfellbar blitz, 3 megapixler og flere manuelle instillinger. Men det koster selvfølgelig litt mer. (...)

Hvis du allerede har fuji2800 ser jeg INGEN grunn til å bytte det ut! Om du da ikke klarer å få solgt det dyrere enn du får kjøpt s304 for...(det er nok liten sjanse for det, selv om noen har flaks)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Håper du fikk din 2800 til en god pris, da har du fått et bra kamera for pengene! I digitalkamerasammenheng er kameramodellene enten nylanserte eller utgåtte, og 2800 hører nok til sistnevnte. Personlig foretrekker jeg litt mer kompakt størrelse, men jeg misunner deg 6x zoom.

Lenke til kommentar

Hei!

Har hatt dette kameraet i 6 månadar og er stort sett veldig godt fornøgd! Masse zoom og god bildekvalitet er dei viktigaste positive sidene, og eg synes ikkje kameraet er plagsomt stort.

Det eg er mindre fornøgd med er den elektroniske søkaren som gjer at det blir vanskelig å ta bilder under krevande lysforhold.

Du nemner skrivar, og det bør du absolutt spandere på deg til dette kameraet. Helst ein meget god ein....:smile:

Du blir heilt sikkert fornøgd, som meg!

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...