Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skal bestille fra Tele2, men hvilken telefon?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kommet frem til at jeg skal bestille meg en telefon fra Tele2, siden de hadde rimelige priser (skal ha med abonnement, så da var de greiest), men jeg lurer på hvilken telefon jeg skal ha derfra. Jeg er egentlig åpen for det meste nå (alt er bedre enn min siemens cx65), men stiller selvfølgelig visse krav:

- Skal ha MP3-spiller

- Mulighet for minnekort

- Skal helst være klapp/skyv, men "normal" går også -- bør ha stor og klar skjerm i så fall.

- Bør helst følge med datakabel, men kan kjøpe utenom dersom det ikke er svindyrt (som vil si over 200 kroner)

- Vil helst ha mulighet for å ta brukbare bilder og å filme litt.

- Skal være i prisklassen 1-500, kan muuuligens strekke meg litt lengre, men aller helst ikke.

Utvalget finner man her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Nokia 6288 og 6233 er jo verdt en titt, selv om det ikke følger med datakabel til noen av dem. Uansett er ikke datakabler så dyre på nett, men da kommer jo frakten i tillegg. Du kan jo alltids bestille kabel fra Tele2 samtidig, men jeg ser at kablene de har koster 269kr.

Sony Ericsson K610i er jo også ufattelig mye mobiltelefon for pengene, men noen synes skjermen er litt liten. Her får du også med datakabel og den har bedre batteri enn Nokiaene og Amobil synes den er god som mp3-spiller, men det følger ikke med stereohodetelefoner (men dette koster jo ikke all verdens.)

Lenke til kommentar

Jeg ville sett litt nærmere på SE w810i. Veldig bra musikktelefon med 512mb minnekort, datakabel, stero handsfree og musikkkabel i esken. Har 2-megapikselkamera og tar mer enn brukbare bilder. Denne får du til 299,- på Tele2 sin side eller til 1,- i flere butikker.

Lenke til kommentar
Nokia 6288 og 6233 er jo verdt en titt, selv om det ikke følger med datakabel til noen av dem. Uansett er ikke datakabler så dyre på nett, men da kommer jo frakten i tillegg. Du kan jo alltids bestille kabel fra Tele2 samtidig, men jeg ser at kablene de har koster 269kr.

8075184[/snapback]

Det stemmer at det ikke følger med USB-kabel til 6233,

men det følger med til 6288.

Min ble kjøpt på elkjøp i desember, har aldri hørt noe annet enn at kabel er standard for denne.

Dessuten følger det med et minnekort på 512MB på 6288.

Kjempefornøyd med denne.

Det er jo dessuten en slider, som du helst ville ha.

Utrolig god lyd, ok kamera, veldig bra videokamera(til mobil å være), ingen treghet, kjempegod samtalekvalitet, veldig bra høyttaler, svært billig. :thumbup:

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Det stemmer at det ikke følger med USB-kabel til 6233,

men det følger med til 6288.

Min ble kjøpt på elkjøp i desember, har aldri hørt noe annet enn at kabel er standard for denne.

Dessuten følger det med et minnekort på 512MB på 6288.

Kjempefornøyd med denne.

Utrolig god lyd, ok kamera, veldig bra videokamera(til mobil å være), ingen treghet, kjempegod samtalekvalitet, veldig bra høyttaler, svært billig.  :thumbup:

8077878[/snapback]

Ok, jeg tok utgangspunkt i det som sto på Nokias hjemmesider, men det er jo ikke alltid at det stemmer, det som står der. :p

Innholdet i salgspakken

Nokia 6288

MiniSD-minnekort med 512 MB

Headset HS-23

Hurtiglader AC-4

Batteri BP-6M

Brukerhåndbok

Nokia PC Suite på CD-ROM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...