A14 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hei! kan noen fortelle meg hva jeg trenger for å spille xbox live på en vanlig xbox ikke 360? Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hei! kan noen fortelle meg hva jeg trenger for å spille xbox live på en vanlig xbox ikke 360? 8073627[/snapback] Tilgang til internet og jeg tror man må ha visa kort for å registrere på den gamle xbox Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tror at de kortene man får kjøpt i butikkene funker på vanlig også. Du kan jo også spørre en som jobber der, men visa er best synes jeg. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 så det er ikke noe med xbox eller xbox 360? funker det samme på begge virker dette?xbox live Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 til Vanlig Xbox trenger du en Xbox live start pakke. som inneholder et headsett og et 12 månederkort for xbox live vet ikke om dem selger det mer men headsettet til xbox 360 fungerer ikke Lenke til kommentar
A14 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 til Vanlig Xbox trenger du en Xbox live start pakke.som inneholder et headsett og et 12 månederkort for xbox live vet ikke om dem selger det mer men headsettet til xbox 360 fungerer ikke 8074791[/snapback] har noeen peiling hvor jeg kan skaffe dette? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 har noeen peiling hvor jeg kan skaffe dette? Ser stadig vekk noen som selger headsett på Finn og QXL. Da følger det selvfølgelig ikke med noe 12mnd abo, men det kan du jo også skaffe deg på andre måter (som er blitt nevnt av de andre over her - bl.a. VISA kort.) Lenke til kommentar
A14 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 jeg har ett head sett men jeg trenger et slik 12 månders abenomang og har ikke visa kort er det ikke noen som vet on en nett butikk eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå