Gå til innhold

9 fps, hvordan får jeg opp?(CS:S)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Raskere CPU og skjermkort?  :roll:

8073535[/snapback]

ser ut til at han sitter på en laptop, hvis en ser på profilen.

Og da blir ikke oppgradering noe alternativ. Jeg ville sett på om du har mange andre programmer kjørende i bakgrunnen når du spiller, det kan stjele fps.

Men uansett så er den laptopen litt i svakeste laget for spilling. Du ville trengt et bedre skjermkort i den, da ville nok det meste gå glattere, men det går ikke an og oppgradere...

Lenke til kommentar
Raskere CPU og skjermkort?  :roll:

8073535[/snapback]

ser ut til at han sitter på en laptop, hvis en ser på profilen.

Og da blir ikke oppgradering noe alternativ. Jeg ville sett på om du har mange andre programmer kjørende i bakgrunnen når du spiller, det kan stjele fps.

Men uansett så er den laptopen litt i svakeste laget for spilling. Du ville trengt et bedre skjermkort i den, da ville nok det meste gå glattere, men det går ikke an og oppgradere...

8073557[/snapback]

Takk for svar , skal se om det er noe små/store programmer i bakgrunnen som "stjeler"

:)

Lenke til kommentar
Om det er 1.6 du har så burde vel ikke PCen være noe problem, spillte det glatt på min gamle PC (1 gHz Athlon, 256mb ram og 64mb Herucles skjermkort...)

8073606[/snapback]

sorry , glemte nevne det var source!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Om det er 1.6 du har så burde vel ikke PCen være noe problem, spillte det glatt på min gamle PC (1 gHz Athlon, 256mb ram og 64mb Herucles skjermkort...)

8073606[/snapback]

8073675[/snapback]

Da er det nok ikke bakgrunnsprogrammer som er grunnen, da er nok desverre maskinen din for svak :(

Lenke til kommentar

8073606[/snapback]

8073675[/snapback]

Da er det nok ikke bakgrunnsprogrammer som er grunnen, da er nok desverre maskinen din for svak :(

8073761[/snapback]

Tenkte meg det. Tenker på og kjøpe meg 1.6 , men da lagger det vel ikke?

eller gjør deT?

Jeg fikset en annen maskin (stasjonær) så jeg spiller source på den når jeg er med mamma. Men hadde vert bra om det haddde gått på laptoppen og.

Men 1.6 går vel på denne maskinen ?

Lenke til kommentar

1.6 skal gå uten problemer. Source kan du kanskje få til å kjøre greit, men da må du sette igang med et program som kan tilpasse grafikken nesten hva det skal være. Nå skal det sies at grafikken blir såpass grusom at 1.6 er et bedre valg.

Jeg husker ikke helt hva programmet heter, men jeg kom over en guide her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

8073606[/snapback]

8073675[/snapback]

8073761[/snapback]

eller gjør deT?

Jeg fikset en annen maskin (stasjonær) så jeg spiller source på den når jeg er med mamma. Men hadde vert bra om det haddde gått på laptoppen og.

8073857[/snapback]

1.6 skulle gå greit på den maskina :) , har sett folk spille 1.6 på maskiner dårligere enn den du har uten større problemer.

Lenke til kommentar

8073606[/snapback]

8073675[/snapback]

8073761[/snapback]

eller gjør deT?

8073857[/snapback]

1.6 skulle gå greit på den maskina :) , har sett folk spille 1.6 på maskiner dårligere enn den du har uten større problemer.

8073948[/snapback]

Hehe :) Ok , takk for hjelpen. Jeg ber dem stenge innlegge jeg da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...