Kjell_Lauritz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg kjøpte en brukt Nokia 6280 på amobil.no forrige uke. I annonsen stod det at telefonen var i god stand og ikke hadde noen feil eller mangler. Den kostet 1200+frakt. Selvfølgelig var jeg dum nok til å få den sendt i oppkrav... Så når jeg hadde betalt, og kom hjem fra postkontoret med mobilen, prøvde jeg å ta noen bilder med den... Men da hang den seg opp, også kom det etterhvert en feilmelding hvor det stod Operasjon mislyktes. Det var kjipt. Og det som var enda kjipere var at når jeg prøvde å spille av videoklipp så startet den seg på nytt. Så jeg prøvde å få tak i han idioten jeg kjøpte den av for å klage. Men han bare sa: hmmm, det var rart. Også la han på. Han har visst filtrert vekk nummeret mitt så jeg ikke får ringt ham lenger, og han svarer ikke på e-post. Men jeg tenkte at siden det har vært så mye problemer med softwaren på N6280, så er det sikkert det som er problemet med denne og. Så jeg ba om en software-update hos et mobilverksted. Men når jeg skulle hente den, sa de at den var fuktskadet og ikke reparerbar. I tillegg måtte jeg betale 310 kr fordi det ikke gikk på garantien. DRITKJIPT! *innlegget er redigert av moderator ihht. forumets retningslinjer* Endret 4. mars 2007 av Dotten Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Håper noen vet hvor han bor. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 sleipe svin sånne skulle fått slått in trynet Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Da blir vel konklusjinen,kjøp aldri en mob.uten at du har mulighet for å teste den først. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Denne stenges og førsteinnlegget redigeres. Navnet på vedkommende er fjernet. Dette forumet skal ikke brukes til å henge ut enkeltpersoner med fullt navn og bosted. Vi har et ansvar og må tenke på personvern. Om man vil starte en generell diskusjon rundt svindel o.l. så værsågod. Men å henge ut navngitte mennesker aksepteres ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg