Lukilock Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hallo! Prøver å sette opp en FTP server med Winftp. Men hvilke IP adresse skal jeg bruke?(se bilde) Har prøvd begge, men jeg får ikke kontakt uannsett. Jeg har lagd bruker tilgang og alt det der. Serveren skal ikke være lokal, men "utenfor" nettverket mitt. Noen som hvet hva som kan være galt?.. Jeg har åpna port 21 i routern, så det skal jo være tilgang ut. Dette er min første FTP server jeg setter opp, så det hadde vært fint om det finnes en slags Guide ute der. Sempron Endret 4. mars 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Du må vel åpne port 20 også (kommer an på hvilke porter du bruker seff) fordi ftp bruker to porter, en for kommandoer/svar og en for overføring av data. Litt sengelektyre om FTP Ellers så står det meste her. Sceptic Endret 4. mars 2007 av Sceptic Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Fikk det til nå. HVet ikke hva jeg gjorde men det virker ivertfall Sempron Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fjern bildet der du, er ikke noen vits å reklamere for din IP, med ftp-server på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå