Gå til innhold

hvor skaffe Civil War?

Anbefalte innlegg

Har lett etter Civil War serien fra Marvel over alt, men finner det ingen steder. Og med over alt så mener jeg alt av norske nettsider som jeg kan komme på :p.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? selges den i butikkene, som f.eks Outland? ( hvis den selges i butikker, er oslo mest aktuelt..)

Hvis noen vet hvor den kan skaffes er jeg evig takknemlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det er umulig å fåtaki ALLE utgavene som er med i Civil war i norge

er noe som 90 utgaver eller no

men hvis du bare vil ha Civil War #1 til #7 så blir det nok lettere

eller bare sjekke på nett :D

PS: 52 EIER Civil War ned i støvlene og videre

Lenke til kommentar

det er over 85 Tie-inns oppbyggingen og mer detaljert skjer i så og si alle de andre bøkene .. også er det "Civil War Frontline" som er en del utgaver...

Core Issues

Civil War #1-7, Civil War: Front Line #1-11

Related/Tie-In Issues

Amazing Spider-Man #529-538, New Avengers: Illuminati #1, Fantastic Four #536-543, Black Panther #18 & 23-25, Blade #5, Cable & Deadpool #30-32, Captain America #22-25, Civil War: Battle Damage Report, Civil War: Choosing Sides, Civil War: The Return #1, Civil War: War Crimes #1, Civil War: X-Men #1-4, Civil War: Young Avengers & Runaways #1-4, Civil War Files, Daily Bugle: Civil War Edition, Fantastic Four #538-543, Ghost Rider #8-9, Heroes For Hire #1-3, Iron Man #13-14, Iron Man/Captain America, Moon Knight #7-9, Ms. Marvel #6-8, New Avengers #21-25, Punisher War Journal #1-3, She-Hulk #8, Thunderbolts #103-105, Winter Soldier: Winter Kills #1, Wolverine #42-48, X-Factor #8-9

Fra Marvel sin egen side...

nei holder meg til DC , de gir hvertfall ut oppbyggingene i egene bøker og har "Core" utgavene kommende ut etterhverandre istendefor annahver månede

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

en annen ting når det gjelder Civil War .. det har skapt en leser flukt fra Marvel

Folk er lei av at de herper figurer, Civilwar har for mange Ødelagt Spider-man, Iron-Man og nå sist onsdag drepte de Captain America

og da passer det nesten perfekt at DC har samtidig 52 en ukentlig serie som er perfekt for nybegynere til å komme seg inn i DC universet :p

og i april starter Countdown.. noe av det samme bare litt friere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom over en mappe på nettet med civil war utgavene, veldig morsomt og lese men har ikke fått med meg alt. Hulk, har blitt sendt til rommet av Reed. Greide de og få han tilbake for og hjelpe til i krigen? Og er virkelig hulk så mektig, virker som både reed og iron man var veldig redd for han.

Lenke til kommentar

Hulk er såp ogsi uslålig.. Marvel Fans er fortsatt sure over at Superman slår han hver gang de har en crossover :p

Thor ble egentlig skapt for å ha noen som var sterkere enn Hulk.. men det ble det ikke no av tilslutt :p

gadd aldri lese ferdig Civil war.. ble bare for tåplig (fikk med meg slutten og den er bare latterlig)

men jeg mener Hulk havnet på en planet hvor han tilsluutt blir the boss..

i mai kommer den en ny Marvel event kalt "World War Hulk".. noe som er morsomt ettersom DC har "World War III" i april :p

Lenke til kommentar

Det var en venn av Hulk som prøvde og finne han, han hacka seg inn på reed sine satteliter og den planeten hulk var på var tom. så både iron man og reed ble litt redd for at noen andre hadde henta han når de fant ut at han ikke var der. Liker historien til hulk, kul karrakter ;) Men til nå har civil war vært veldig spennende, men jeg har ennå ikke kommet til selve civil war. driver og leser om heroene før krigen brøt ut osv. mye og lese ;)

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med planet hulk, shit så bra blad. Må si jeg virkelig liker hulken ;) trur ikke superman slår han om de har en crossover, hulken er rimelig bad og etter det jeg har forstått så er det absolutt ingen ting hulk har møtt til nå som har en gang gitt han en real fight. Gleder meg sinnsjukt til World war hulk, men nå trenger jeg noe nytt og lese. Noe og anbefale? Er ikke helt ferdig med civil war men trur jeg skal spare selve civil war bladet til påskeferien.

Endret av GullApE
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Spider-Man Back In Black virker lovende.

Siste nr av Amazing var....helt rått!

Peter som slipper alle hemninger, brekker armer på folk uten å bry seg, og går tilbake til den svarte drakta for å reflektere den nye mørkere personligheten sin :cool:

Endret av Compsognathus
Lenke til kommentar

ja enig, spiderman back in black virker spennede. Forsettelsen på spiderman når civil war var ferdig er bra hitill. Forrgie nummer så brakk peter armen til en kjeltring uten og tenke over det en gang, aldri sett han så sur og før.

Tok en titt på Avengers the animated movie her om dagen, hvor Hulken knuser avengers lett som F. Han plukker opp thor sin hammer :O Skal det ikke være sånn at kun THor kan løfte sin egen hammer? Mente og huske jeg leste noe om det, begynner og like Hulk mer og mer jeg. Gleder meg sinnsjukt til WWH " world war hulk " kommer i neste måned ;D

Lenke til kommentar
Han plukker opp thor sin hammer :O Skal det ikke være sånn at kun THor kan løfte sin egen hammer? Mente og huske jeg leste noe om det, begynner og like Hulk mer og mer jeg.

er bare de som er verdige eller sterke nok som kan klare å løfte hammeren..

dvs bare hulk er sterk nok, men det er mange som er verdige (Storm bla, og Wonder Woman som vist i en DC-Marvel Crossover)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...