lugah Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Clutchen min har begynt og slure noen ganger nå.. Når jeg kjører så plutselig mister jeg all motstand akkurat som att jeg skulle ha trått inn clutchen... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvis du mister all motorkraft pluslig ut av ingenting så vil jeg tro at den hopper ut av gir. slitt clutch pleier ikke og være et periodisk problem Lenke til kommentar
lugah Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 nei den hopper ikke ut av gir tror jeg, for jeg ha bare sluppet litt på gassen så har den kommet seg sakte men sikkert igjen..så lenge jeg ike gir full gass. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 da er det sikkert clutch! slitt eller full av olje Lenke til kommentar
lugah Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 stor jobb og bytte? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 nei. ville ikke gjort det hvis du ikke kan bil! må ut med girkassa... du kan jo peile deg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå