Saddlefall Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dette blir bare fantastisk! Auction house greiene høres fett ut. Mekke noen fete decals og tjene seg rik Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Det blir nok veldig fett, men jeg er ikke helt overbevist av grafikken (veldig skuffende 3d-gress...)! Det blir seende flott ut når det endelig kommer ut og er ferdigpusset! Endret 4. mars 2007 av Runebassen Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gleder meg vilt til spillet kommer ut. Set-up'en med 3 skjermer og 3 x-box'er ser helt konge ut. Såklart er prisen man må betale for noe sånt er ett hinder. Men det største må vel egentlig være og finne 3stk x-box 360 som alle virker 100%.... Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gleder meg vilt til spillet kommer ut. Set-up'en med 3 skjermer og 3 x-box'er ser helt konge ut. Såklart er prisen man må betale for noe sånt er ett hinder. Men det største må vel egentlig være og finne 3stk x-box 360 som alle virker 100%.... 8074409[/snapback] Trodde man bare trengte en 360 Kanskje litt for optimistisk da. At en 360 klarer å kjøre spillet på 3 skjermer, eller? Men gleder meg sinnsykt til dette kommer. Driver å sparer penger allerede. Sparer til: -Xbox 360 -Xbox 360 wireless racing wheel -Forza 2 Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du må kjøre 3 x-box i nettverk for og kjøre 3 skjermer, ja. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så fint ut dette, men jeg lurer mest på hvor det blir av GTR jeg Lenke til kommentar
freke Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kjøp GTR2 i mellomtida vel. Ekstremt bra. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Herlig klipp - elsker at de legger så mye vekt på realisme Var også interessant det de sa om eventuelt nedlastbart innhold og kostnader forbundet med det. De vet jo som følge av lisenskostnader og ca. antall timer de trenger for å lage hver modell rimelig nøyaktig hva hver nye bil vil koste dem. Endret 4. mars 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 lurer på om spillet faktisk kommer til og bli litt kjedelig. ser ut som det er de samme banene blir brukt som i #1 og de er jeg møkk lei av og kjøre på no.synes heller ikke det er noe kjekt og kjøre samme banen 10 runder + Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tror det er en kombinasjon av 'nytt og gammelt'. Den ene banen i filmklippet (med alt løvet) var forøvrig min favoritt, så jeg er glad for at den er med videre Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 synes heller ikke det er noe kjekt og kjøre samme banen 10 runder + 8080822[/snapback] Da er vel ikke bil sim kategorien du bør gå for heller. Jeg kjørte ca 40 runder på Anderstorp på lørdag, og da kjørte jeg ikke et 100% distanse løp. 10 runder er ingenting. Skal man ha noe behov for pit strategi o.l. så trenger man da et visst antall runder. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Herlig klipp - elsker at de legger så mye vekt på realisme Var også interessant det de sa om eventuelt nedlastbart innhold og kostnader forbundet med det. De vet jo som følge av lisenskostnader og ca. antall timer de trenger for å lage hver modell rimelig nøyaktig hva hver nye bil vil koste dem. 8079200[/snapback] Jepp - de sa jo også at selv om kundene betalte noe for nedlasting og sponsorer betalte noe, så ville de selv også bekoste (tape) noe av utviklingen av disse download pakkene. Men de ville gjøre det alikevel for "give the game legs" - altså holde liv i det i en god stund framover. Positivt! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du må kjøre 3 x-box i nettverk for og kjøre 3 skjermer, ja. 8076538[/snapback] Yes, og man kan fortsatt være connected i Xbox Live og spille mot andre. I tillegg kunne man faktisk ha opptil seks skjermer! Hører de sier det mens de viser setup'n med 3 skjermer. Men det blir en del box'er og TV'er... men er man gal nok.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det blir nok veldig fett, men jeg er ikke helt overbevist av grafikken (veldig skuffende 3d-gress...)! Det blir seende flott ut når det endelig kommer ut og er ferdigpusset! 8074309[/snapback] Grafikken ser jo rimelig bra ut allerede. Skuffende 3D gress? Nå har jo mod på forumet her i all sin visdom nektet vår 3D gress ekspert å poste her - han hadde nok sikkert hatt en oppdatering om det Ellers likte jeg veldig godt hvordan de beskrev hvordan force feedback virket så bra i spillet. Må ha meg et ratt nå ja. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 synes heller ikke det er noe kjekt og kjøre samme banen 10 runder + 8080822[/snapback] Da er vel ikke bil sim kategorien du bør gå for heller. Jeg kjørte ca 40 runder på Anderstorp på lørdag, og da kjørte jeg ikke et 100% distanse løp. 10 runder er ingenting. Skal man ha noe behov for pit strategi o.l. så trenger man da et visst antall runder. 8081185[/snapback] vel..det og kjøre 10-50 runder rundt samme bane gjør jo man i nesten alle bil spill. så synes ikke det har noe og gjøre med hvilke type spill jeg bør spille og ikke..synes ikke arcade bilspill er noe gøy.Men og kjøre point to point i forza er bra.går ikke så fort lei da. er greit nok en gang i blant og kjøre en langt løp og teste ut pit stop o.l men når alle løp er lange og man i tillegg leder med en runde er det ikke mye spennende og kjøre. en annen ting jeg håper de har rettet litt på i 2eren er det at hvis man er litt uheldig og treffer veggen litt så vil bilen snurre rundt.nesten uansett vinkel og fart man treffer med så vil bilen snurre.synes til tider det virker veldig usansynelig. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Når eg ser på bilane i Forza2 skuffar det meg med tanke på kva eg har sett i GT HD. Ellers synes eg omgivelsane ser veldig natutro ut, og graset ser eg veldig lite på når eg køyre i 120mph ++ Elles gledar eg meg til å verkeleg få køyrd rattet i Forza 2. I PGR3 virka det litt half-ass. Men så er jo Forza 2 bygd rundt dette rattet, så det blir jo mega optimalt Gledar meg stort til dette spelet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ëg bare elsker det at deler fra bilene ligger igjen i veibanen Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Spørs om ikke det blir investering i ratt her også ja.. Får se om impulsen tar meg... er uansett så mange spill jeg skal ha fremover at det kan bli skummelt for lommeboka. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjøpte MS sitt ratt for noen mnd. siden. Glimrende kjøp det altså, PGR3 som eg hadde fra før nytt liv det også. FFB muligheten her er jo ingenting i forhold til de man får servert via Forza2 så eg gleder meg noe sinnsjukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå