Eispeis Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Dette har sikkert blitt tatt opp før, but anyhow. Jeg bruker kun PSData og er utrolig fornøyde med de, men en ting som ergrer meg noe helt sinnsykt er følgende: Jeg kjøpte 2 stk RAM-brikker hos de i sommer, da de kom frem var den ene ødelagt og måtte returneres. Jeg returnerte den i pakken den kom, og siden den måtte sendes som pakke (med pakkseddel) og ikke brev kostet dette meg 110 kr i porto, i motsetning til 5 kr. Sure penger i og med at jeg hadde fått en defekt vare. Tok det egentlig aldri opp med PSData så jeg skal ikke klage på PS. Hele dette innlegget bunner egentlig ut i et spørsmål: Hadde jeg krav på å få tilbakebetalt pengene, og kunne jeg sendt det som brev? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 bruker komplett jeg da men sikkert samme opplegget bruk brev eller krev pengene tilbake hvis de krever at du skal bruke pakke ring dem Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Ja, du har rett til å få tilbakebetalt dine fraktomkostninger dersom produktet er defekt. Noen webshoper krever at du legger med kvittering av frakten i pakken du sender. Ved å sende verdifulle ting som brev mister du retten til erstatning dersom posten skulle somle vekk produktet. Dermed send alltid som pakke i og med at det ikke er du som skal betale frakten allikevel. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 13:32, skrev Eispeis:Dette har sikkert blitt tatt opp før, but anyhow.Jeg bruker kun PSData og er utrolig fornøyde med de, men en ting som ergrer meg noe helt sinnsykt er følgende:Jeg kjøpte 2 stk RAM-brikker hos de i sommer, da de kom frem var den ene ødelagt og måtte returneres. Jeg returnerte den i pakken den kom, og siden den måtte sendes som pakke (med pakkseddel) og ikke brev kostet dette meg 110 kr i porto, i motsetning til 5 kr. Sure penger i og med at jeg hadde fått en defekt vare. Tok det egentlig aldri opp med PSData så jeg skal ikke klage på PS. Hele dette innlegget bunner egentlig ut i et spørsmål:Hadde jeg krav på å få tilbakebetalt pengene, og kunne jeg sendt det som brev? Litt sent å finne ut dette nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå