Quattro7 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei. Fant en kode på nettet, der det var nedtelling, men det var i en tekstboks, så jeg prøvde å få det ut i tekst, men det funker ikke, naturligvis, det er jo jeg som har gjort det om. <!-- // var milisec=0 var seconds=30 document.counter.d2.value='10' function display(){ if (milisec<=0){ milisec=9 seconds-=1 } if (seconds<=-1){ milisec=0 seconds+=1 } else milisec-=1 document.counter.d2.value=seconds+"."+milisec setTimeout("display()",100) } display() --> </script> <span id="d2"><span id="d2"></span></span> Hvordan får jeg denne til å skrive ut nedtellinga i tekst? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) document.getElementById('d2').innerHTML = seconds+"."+milisec; Endret 4. mars 2007 av tZar Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 <!-- // var milisec=0 var seconds=30 document.counter.d2.value='10' function display(){ if (milisec<=0){ milisec=9 seconds-=1 } if (seconds<=-1){ milisec=0 seconds+=1 } else milisec-=1 document.counter.d2.value=seconds+"."+milisec setTimeout("display()",100) } display() document.getElementById('d2').innerHTML = seconds+"."+milisec; --> </script> gir ikke noe. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Bytt ut: document.counter.d2.value=seconds+"."+milisec med document.getElementById('d2').innerHTML = seconds+"."+milisec; Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 <!-- // var milisec=0 var seconds=30 document.counter.d2.value='10' function display(){ if (milisec<=0){ milisec=9 seconds-=1 } if (seconds<=-1){ milisec=0 seconds+=1 } else milisec-=1 document.getElementById('d2').innerHTML = seconds+"."+milisec; setTimeout("display()",100) } display() document.getElementById('d2').innerHTML = seconds+"."+milisec; --> </script> gir heller ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå